Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Re: Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:53

WOW Wat een ontzettend goed nieuws!
Swieber eindelijk weer naar huis!
Wat geweldig!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

dlientjuh

Re: Swieber na bijna 2 jaar teruggevonden! Update p36.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:56

Swieb schreef:
ONELOOFELIJK MAAR WAAR!!!!!

SWIEBER KOMT NAAR HUIS, VOLGENDE WEEK MAANDAG GAAN WE HEM OPHALEN.

Ik kreeg net een telefoontje van Kriminalpolizei Luxembourg dat ik hem dan kan komen halen. Gevolgd door een mail.

De dame waat hij bij is kan niet leven met de gedachte dat hij bij ons hoort. Hoe of wat meer weet ik nog niet, alleen dat ik hem mag gaan halen met officieële toestemming van de politie.

Ben nu helemaal overdonderd en super blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

jeeetje wat een nieuws!
gefeliciteerd zeg!
na 2 jaar in onwetendheid leven en dan ermee leven dat hij niet meer terug naar jou gaat... en uit eindelijk komt hij toch terug! Haha!

geweldig nieuws
en hopelijk komt tess ook weer terug in je leven

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 23:51

Duim maar dat alles goed gaat. Er wordt nu gevraagd om een bijdrage in het onderhoud van afgelopen jaar van dierenarts, hoefsmid en stallingskosten....
Ik begin een heel beklemmend gevoel te krijgen. Maandag is nog heeeeeeeeeeeeel lang

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 23:57

Swieb schreef:
Duim maar dat alles goed gaat. Er wordt nu gevraagd om een bijdrage in het onderhoud van afgelopen jaar van dierenarts, hoefsmid en stallingskosten....
Ik begin een heel beklemmend gevoel te krijgen. Maandag is nog heeeeeeeeeeeeel lang

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Zij weet toch al praktisch vanaf het begin dat Swieber gestolen was en dat jij hem terug wilde??!!!
Dus als ik het goed begrijp....euh...heeft ze koste wat het kost Swieb willen houden...was bereidt er kosten voor te maken maarrrrrrrrrrrrrrr ....nu ze hem dus terug moet geven aan jou.....mag jij plots voor de kosten opdraaien????????????
Had ze hem ook wel gelijk vorig jaar terug kunnen geven....toch????

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:03

Tja, ik weet ff niet goed war ik hiermee moet. Heb alles maar naar de advocaat gemaild in de hoop dat ze een keer snel reageren....

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:06

Jeetje ik snap dat dit je even niet goed valt en dat je er een raar gevoel bij krijgt, maar ik denk wel dat jullie eruit zullen komen hoor, dus positief blijven.

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:07

o dat doe ik ook wel, alleen ik kreeg een bijlage van hen en ik schrok ervan pffffffffffffff kan je 2 tinkers van kopen.........

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:08

ten eerste gefeliciteerd. Heb je topic al vanaf het begin gevolgd maar pas 1 berichtje geplaatst maar hier dan nog 1. Ik hoop echt ten zeerste voor je dat swieber eindelijk terug komt. Toch kan ik me voorstellen dat ze de gemaakte kosten ergens op wil verhalen. Ze heeft geld uitgegeven aan een paard waarvan ze dacht dat hij van haar bleef. Het is al 'aardig' dat hij nu terug komt, maar voor de bokkers onder ons, probeer je eens in haar situatie te verplaatsen. Het kan best veel geld zijn en dat voor een paard dat je nu weer afstaat, dus misschien niet meteen allemaal zo aanvallend reageren. Voor swieb: ik hoop echt voor je dat swieber maandag veilig thuis komt, dan is er nog tijd genoeg om over de geld discussie na te denken. Dat hij eerst maar weer eens op zijn eigen plekje terug is...

succes!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:10

Swieb schreef:
o dat doe ik ook wel, alleen ik kreeg een bijlage van hen en ik schrok ervan pffffffffffffff kan je 2 tinkers van kopen.........

Dat is dan zeker een tegenvaller.

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:11

hey,
heb het een beetje gevolgd, maar hoop dat je hem snel kan halen en dat alles weer ok wordt. maar 2tinkers voor een half jaar stalling... jezus, die moet zeker een stal met bed en elke dag verse lakens of zo hebben gekregen? of is het in luxemburg zo duur?
veel succes nog!!

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:12

Dat zeker, en we komen er ook vast wel uit, maar ik heb haar diverse malen gevraagd over wat ze wil en nooit is er iets op gezegd... dus valt ineens wel rauw op mijn dak, helemaal met het kostenplaatje wat ze mij voorschotelden.

Wij hadden hier al zoiets van als het allemaal lekker loopt dan......
Maar goed, eerst mijn frikandel thuis en dan zien we verder

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:16

ze kan niet alle kosten bij je neer leggen maar zorg er nou eerst maar voor dat swieb thuis en achter slot en grendel staat!

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:20

juist dat is eerste zaak, dan de rest

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:22

heb je mss zwart op wit dat ze niets wou? zo kan je er mss wel onderuit komen. het is mss niet heel tof voor haar, maar als ze je op voorhand had verwittigd, dan had je er rekening mee kunnen houden. weet niet of het legaal is, maar dit is pure geldklopperij, mijns inzien.

maar ja, eerst Swieber terug thuis krijgen! good luck

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:24

is het trouwens niet zo dat swieb zoiezo naar jou terug zou moeten en jij haar niks schuldig bent? jij bent toch de enige met geldigen en eerlijke eigendoms papieren?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:27

Dat kan die vrouw niet maken om die kosten aan jouw door te berekenen, want dan kan iedereen dat doen als die zijn of haar paard verkoopt, dan word het wel een heel erg duur paard

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 00:28

@smurffie dat staat overal los van helaas

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 01:51

dat je haar een bedrag moet betalen, kan ik nog wel inkomen. maar het moet wel redelijk blijven.
aan de andere kant is het weer krom dat je moet betalen voor een paard wat van je is gestolen en je hem dus dubbel moet betalen.
moeilijk hoor!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 02:31

Dit vind ik idd ook wel heel vreemd. Jij egt dat je er 2 Tinkers voor kunt kopen. Je zou dus kunnen zeggen dat je hem gewoon terug moet kopen en er haar nog 1 gratis bij cadeau moet doen. Tuurlijk is zij hem kwijt en heeft ze er ook voor betaald en dan nog de stalling etc, maar ze heeft er zelf ook plezier van gehad en gebruik van gemaakt. Ziet ze dit niet gewoon als een buitenkansje? Zo veel vragen dat zijn én een nieuw paard én dikke winst heeft en misbruikt maakt van zijn emotionele waarde aan jou. Een kleine vergoeding, okay, maar alle kosten terug willen? Nee, dat zou ik zelf nooit doen en ik heb er ook geen goed woord voor over.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 03:37

Snap best dat zij er nog wat geld voor wil vangen..

Mystica; ze heeft wel een tijdje voor Swieber gezorgd niet wetende dat hij eigenlijk gestolen was.. Logisch dat ze een vergoeding wil, maar als je er 2 tinkers van kunt kopen, op wat voor stal heeft ze hem gezet dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 04:38

Wow wat een nieuws, Swieb komt toch naar huis! Van harte gefeliciteerd! Dit is wel echt heel mooi zeg! Alleen las ik iets over kosten die erbij komen. Da's minder. Als ik thuis kom lees ik ff weer bij. (Ik heb alleen even pagina 41 gelezen want ik heb maar 30 minuten internet tijd hier in Cuba)

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 08:19

denk dat die kosten dan ook echt alle kosten zijn wat ze tot nu toe gehad heeft. Tel maar eens een aantal maanden stalgeld op dan kom je al een heel eind. Misschien telt ze de aanschafkosten van Swieber zelf ook nog mee.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 08:25

kun je haar dan geen rekening overhandigen voor het "gebruik" van Swieber over die periode? Zal wel een stomme vraag zijn, maar ik vind de rekening die ze jou presenteert ook stom. Zij had het "vrije gebruik" van het paard, daar lijken de onderhoudskosten voor mij dan ook onder te vallen.

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 09:01

En wie vergoed jou kosten dan.Ik neem aan dat de kosten voor het zoeken en een advocaat ook de nodige kosten met zich heeft meegebracht.
Anders misschien een inzamelingsactie op Bokt Bloos ,iedereen € 1,00 Tong uitsteken

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 09:45

Belachelijk dat ze jou willen laten opdraaien voor al die kosten. ankoopbedrag, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar de rest Frusty Zij hebben ook "het paard gebruikt" die tijd en dat kost geld imo .

Moeilijk Ach gut