Pony gestolen in Limburg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gertjuuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:26

Kimberley77 schreef:
Vooral Belgische fora/sites ed moeten aangeschreven worden, handelstallen/slagers/paardenmarkten/maneges/pensionstallen/campings etcetc.
Bedankt Gertjuuh

Graag gedaan hoor!
Ik houd ook paardeninzeeland.nl en zeelandnet.nl/prikbord2 in de gaten!

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:29

Ook ik stel me beschikbaar om iets te ondernemen.
Ik wil wel vanalles doen! Zeg het maar!

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:33

Mss een idee om emailadressen te gaan verzamelen van Belgische en Duitse handelaren, stallen, slagers etc? Tis wel een gigapokkewerk kan ik je uit ervaring vertellen, maar dan kunnen de lfyers daarheen Ergens in dit topic staat al een Duitse versie van de Flyer, zorg dat je degene neemt waar de meeste foto's op staan en oja, Marcus zijn leeftijd is 8 jaar, niet dat dat ene jaartje verschil maakt qua uiterlijk, maar mocht er iemand nog gaan knutselen eraan

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:38

Daar ga ik me nu dan mee bezig houden.
België en Duitsland.

Komt inorde.

Ik heb me pa ook al gebeld, die zit momenteel met zijn werk [Chauffeur] veel in Duitsland en België, ook in de meest kleine dorpjes.
Heb hem een foto van Marcus gestuurt via Mail [Hij heeft laptop in truck] en die houd zijn ogen ook open.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:41

Ah das super. Spreekt hij toevallig ook Frans? hihi, de flyer moet nl ook Franstalig gemaakt worden en in kan dat echt nihil, nada, noppes meer

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:45

Kimberley77 schreef:
Ah das super. Spreekt hij toevallig ook Frans? hihi, de flyer moet nl ook Franstalig gemaakt worden en in kan dat echt nihil, nada, noppes meer

Ja, hij spreekt ook frans.
Ik zal de flyer even franstalig maken, ik spreek namelijk ook frans.
Kan de duitse versie ect. trouwens niet vinden in dit topic?

Swieb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:57

@kimberly77: heel goed gezegd. Laat ching even met rust. het is nogal niet wat voor een meisje van 14! Je leven moet ook doorgaan, helaas weet ik dat heel goed uit ervaring.

Deze eerste dagen zijn echt heel belangrijk! Alle aanwijzingen en info over het mogelijke verblijf van Marcus of de mogelijke daders graag zsm melden aan gestolenpaarden.nl, kimberly77, of de eigenaar zodat er direkt actie ondernomen kan worden. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt, voor zowel het vinden als de gemoedsrust van de eigenaar en ching..................

Gr00viejjj

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:06

En is er nu al wat bekend?

gizmoloverr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:15

wat vreselijk....heel veel sterkte en hopelijk wordt je pony snel gevonden

forgood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:52

Jemig wat verschrikkelijk zeg. Ik snap niet dat mensen dat doen hoor! Ik hoop dat jullie Marcus terug vinden. Veel sterkte voor jullie .

Groetjes NeNo

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:16

heel goed dat chingYi even rust houd..!!
wij kunnen het hier wel oplossen..!!
Ik neem aan dat op het haflinger forum ook al wat staat, helpen die mensen ook mee met zoeken..? zou erg handig zijn de meesten kennen de haflingerwereld toch ook wel goed.. Ik ken wel wat duitse mensen, daar zou ik de fleyer wel heen willen mailen..!!Heeft er iemand anders nog ideën om te doen..?

gertjuuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:21

Ik heb een email gestuurd naar alle mensen uit mijn adressenboek die met paarden te maken hebben, zo ook naar Spanje en België!
Ik heb net geprobeerd het op paardeninzeeland.nl en zeelandnet.nl/prikbord2 te zetten, maar ik kreeg de foto er niet bij!
Prima dat Chingyi even rust houd!

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:24

Ik heb net de link van hier in mijn onderschrift gezet, en de avater in mijn profiel gezet, hopen dat er hier meer mensen melden om te helpen..!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:27

Ik ben ook weer present, heartxpony helpt ook mee.
Ik ga dadelijk naar huis, dan help ik weer volop mee

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:28

Van een stille hulp, ontving ik via PB de tekst voor de flyer in het Frans. MissHaffie, de ontwerpen van de flyer zijn van jou he? Kun je deze onderstaande tekst als je tijd hebt, ook in het Frans willen vertalen?

Mensen die het Franse gedeelte van Belgie willen flyeren en Frankrijk, hier de tekst.

VOLÉS : HAFLINGER MARCUS CASTRÉ MASCULIN aux Pays-Bas entourage volé Wessem, chez le Limbourg entre 16 avril demie 5 le soir, et 17 avril demie 10 le matin. Il est 1.50, et les environ 8 ans élevé vieux. Il n'a pas malheureusement de puce. Il a un bles sur sa tête, et il est épais. Il se trouvait dans l'étable. Elle l'ont a volé priss, la clôture et evenlater forcé avec un semi-remorque déporté très probablement. Mon si cheval aide-moi à retrouver chaque conseil est très important pour nous. Prendre contact avec : chingyihorses4ever@hotmail.com ou la sonnette vers 06-30133194 ou l'attitude sur www.gestolenpaarden.nl

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:30

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:32

Ik weet niet of iemand het al geopperd heeft, maar ik heb net ChingYi een pb gestuurd met het idee om een dierengesprek met Marcus te laten doen. Ik weet wel dat er mensen zijn die hier erg sceptisch tegenover staan, maar in een situatie als deze zul je uiteindelijk alles aan grijpen wat nog een kans biedt om je pony terug te krijgen. Maar ik denk dat het beter is om dit dan zo vroeg mogelijk te doen, omdat het anders misschien te laat is.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:35

Kimberley77 schreef:
VOLÉS : HAFLINGER MARCUS CASTRÉ MASCULIN aux Pays-Bas entourage volé Wessem, chez le Limbourg entre 16 avril demie 5 le soir, et 17 avril demie 10 le matin. Il est 1.50, et les environ 8 ans élevé vieux. Il n'a pas malheureusement de puce. Il a un bles sur sa tête, et il est épais. Il se trouvait dans l'étable. Elle l'ont a volé priss, la clôture et evenlater forcé avec un semi-remorque déporté très probablement. Mon si cheval aide-moi à retrouver chaque conseil est très important pour nous. Prendre contact avec : chingyihorses4ever@hotmail.com ou la sonnette vers 06-30133194 ou l'attitude sur www.gestolenpaarden.nl

Ik heb 2 vragen over deze tekst.
1. Ik dacht dat het "Il est 1.50, et as environ 8 ans élevé vieux." moest zijn.
2. Bij het telefoonnumer staat geen landnummer van Nederland. Dat moet dan +316-30133194 of 00316-30133194 zijn

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:37

Jij bent wakker

Machonito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:39

Perlina schreef:
Ik weet niet of iemand het al geopperd heeft, maar ik heb net ChingYi een pb gestuurd met het idee om een dierengesprek met Marcus te laten doen. Ik weet wel dat er mensen zijn die hier erg sceptisch tegenover staan, maar in een situatie als deze zul je uiteindelijk alles aan grijpen wat nog een kans biedt om je pony terug te krijgen. Maar ik denk dat het beter is om dit dan zo vroeg mogelijk te doen, omdat het anders misschien te laat is.

Dierengesprek
een kennisje van mij heeft er ook 1 aangevraagt maar die moet een maand wachten voor ze een bericht terug krijg dan pas hebben ze contact met het paard gemaakt.
wegens drukte volgens mij.

Dan moet ze duidelijk aangeven dat het om spoed gaat en dat ze direct contact op moet zoeken zodra ze een foto heeft van Marcus.

Ik hoop dat het werkt

Loveable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:42

Oke voor de mensen die nog willen helpen heb ik ook nog wel wat werk: Ga sites af; belgische, nederlandse maakt niet uit, als je zekerweet dat Marcus er niet opstaat kun je een advertentie plaatsen(gewoon met de info en de foto van de flyer) Let wel goed op op sommige sites staat ie al, het hoeft dus niet dubbel. Alvast bedankt!

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:42

hihi, Perlina, ik heb het maar klakkeloos overgenomen, spreek geen woord Frans nl het woord ongeveer magw el weg blijven, als dat het is, want hij is 8 jaar. Dus verbeter maar hoor als je het weet

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:44

Ik heb het bericht ook op www.cmdforum.nl gezet. Een kopie van het oorspronkelijke bericht, met de links van 2 flyers van ChingYi

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:48

Ik doe de flyer ook in het Frans
Zodra ik thuis ben!

Heartxpony adverteert op paardenspellen en westernmaneges.

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:48

Machonito:
Ja volgens mij duurt het idd lang voor je het gesprek krijgt, maar dan moet je idd een spoedconsult aanvragen.

Kimberley77:
Ik weet het niet helemaal zeker hoor. Maar als je zegt 'hij is 8 jaar (oud)' wordt het 'il as 8 ans' Dus ik dacht dat het daarom as moet worden.
edit: het ging dus niet over het woord 'ongeveer'
Laatst bijgewerkt door Perlina op 20-04-06 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt