Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:Je ziet juist heel goed dat het bot weer aan het aan groeien is. Wat zwart was is nu lichtgrijs
Ann schreef:Het staat er wat warrig, maar een 'pot' van donaties (inleg) gedaan door een groep mensen, en dan weer aangevuld tot een afgesproken bedrag als er gebruik (medische kosten?) van is gemaakt? Als er geen gebruik van is gemaakt, kan de inleg het jaar daarna omlaag per persoon. Zo lees ik het op de vroege ochtend...
journee schreef:Popstra schreef:Je ziet juist heel goed dat het bot weer aan het aan groeien is. Wat zwart was is nu lichtgrijs
Mee eens, als je de eerste foto met deze recente foto vergelijkt, zie duidelijk dat de breuk mooi aan het genezen is! Ik vind het nog steeds knap werk. Als er geen gekke dingen gebeuren verwacht ik dat Furion goed zal genezen. Vlak na operatie was de kans op infectie waarschijnlijk het grootste risico, maar dat is inmiddels geweest.
Wat ik me wel afvraag (hypothetisch) is of Furion voornamelijk een stijf gewricht zal houden omdat het gewricht is vastgezet en of het gewricht ook immobiel zou blijven als al het plaatwerk ter zijner tijd zou worden verwijderd. Dit zal niet in de planning staan vanwege de risico's van infectie bij een nieuwe operatie en de bijkomende kosten zolang het plaatwerk geen problemen oplevert. Maar omdat de botdelen nog wel als puzzelstukjes in elkaar passen en het bot goed lijkt te genezen, lijkt het me niet ondenkbaar dat er weer enigszins beweging in het gewricht zou kunnen komen, als al het plaatwerk verwijderd zou worden.
Ann schreef:Het staat er wat warrig, maar een 'pot' van donaties (inleg) gedaan door een groep mensen, en dan weer aangevuld tot een afgesproken bedrag als er gebruik (medische kosten?) van is gemaakt? Als er geen gebruik van is gemaakt, kan de inleg het jaar daarna omlaag per persoon. Zo lees ik het op de vroege ochtend...
MimixDaina schreef:Wellicht een rare vraag. Maar zijn er hier meer die door hem zijn terug gevolgd en dm’s van hem krijgen?
Hij liked elke keer mijn posts en reageert op mijn verhaal, beetje vaag
MimixDaina schreef:Wellicht een rare vraag. Maar zijn er hier meer die door hem zijn terug gevolgd en dm’s van hem krijgen?