Bij die close up zie je duidelijk dat ie de tong eruit heeft hangen en dat hij de hele tijd de mond open doet, hopen dat ze dat goed afstraffen in de punten.
Voor degene die dat ene liedje net leuk vond, ik heb de instrumentele versie van het origineel gevonden:
Effie_lover schreef:Waarom staat er bij ROTHENBERGER Sonke niet dat hij qualified is?Omdat niet alle vier de Duitsers door mogen.Dit is wel een heel mooi paard inderdaad.
Effie_lover schreef:Waarom staat er bij ROTHENBERGER Sonke niet dat hij qualified is?Omdat er maar 3 duitsers door mogen.
Effie_lover schreef:Waarom staat er bij ROTHENBERGER Sonke niet dat hij qualified is?Omdat er maximaal maar drie per land door mogen. Hij had beter voor Nederland kunnen rijden.
Jasmijn1989 schreef:Ik vind het echt bijzonder qua jurering. Is altijd lastig. Maar nu begrijp ik het echt niet meerJa hier ook hoor. Snap het echt niet meer..
Wordt nu toch wel spannend voor Gal. Hoeft nog een Brit of Amerikaan onder hem te eindigen en hij is door
Effie_lover schreef:Waarom staat er bij ROTHENBERGER Sonke niet dat hij qualified is?De slechtste van het team valt af voor de kur. Gaan maar 3 door per land.