Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_L schreef:Doortje ook al op 1000![]()
Jeetje.. ik hoop dat het een liefhebber is....
Dat hoop ik voor de meeste paarden.. Dat ze echt goede bedoelingen hebben met de paarden...
Anders zijn die paarden van de ene hel in de andere hel gevallen..
Cowgirl schreef:bel91 schreef:dit kan nooit kloppen zo
SPIN kan deze bedragen nooit ophoesten...
lekker boeiend, hun geld is binnen.
Jeja schreef:Kunnen jullie het filmpje zien via dezen link? https://www.facebook.com/photo.php?v=49 ... =2&theater
Dapper schreef:Hoop met heel mijn hart dat dit goed af gaat lopen echter heb ik hier mijn bedenkingen bij.
Hoeveel mailtjes en telefoontjes ik de afgelopen dagen wel niet heb gehad voor Doortje.![]()
Natuurlijk had ze bij mij op de weide mogen lopen met maatjes en een lekkere oude dag kunnen hebben, echter er is al op geboden dus hoef ik niet te gaan bieden.
Doortje gaat toch zeker niet naar de slacht, wat denken mensen toch wel niet.![]()
Laat mensen zich eerst goed in het gebeuren verdiepen want Doortje kun je sowieso niet meer inzetten voor een rit want ze heeft en ZE en een knie die verbrijzeld is geweest.
Dat er dan sommige uitingen worden gedaan, oo ik had wel willen bieden hoor op die shire maar ze is al 18........waar zit dan je verstand? In eerste instantie koopjesjagers maar de prijzen worden opgedreven en het is maar afwachten wat er gebeurt want een paard die ooit zz heeft gelopen maar het nu niet meer kan door gebreken daar wordt ik bang van wat er mee gaat gebeuren als je deze bedragen ziet die er geboden worden.