Melisjee schreef:tante_trien schreef:Waarom had ik al die tijd het idee dat patrik kittel een nederlander is? An Ik weet het.. belachelijk he..
petraaken schreef:Denk wel dat hij niet makkelijk uit te zitten is.meeste PRE's zitten toch echt heerlijk door hoor
tante_trien schreef:Waarom had ik al die tijd het idee dat patrik kittel een nederlander is? Omdat ie woont, werkt en traint in Nederland?
Cayenne schreef:Pfoe, in de slowmotion is wel goed te zien hoe erg hij maait.toch zie ik liever een paard maaien en de ruiter vriendelijk rijden dan andersom... prachtige punten die gaat wel kur rijden gok ik zo !!!
just_kiki schreef:petraaken schreef:Denk wel dat hij niet makkelijk uit te zitten is.meeste PRE's zitten toch echt heerlijk door hoor Idd.
Anne_GTI schreef:tante_trien schreef:Waarom had ik al die tijd het idee dat patrik kittel een nederlander is? Omdat ie woont, werkt en traint in Nederland?ECHT???HA! Zo stom ben ik dus niet.
Het plezier van Fuego en Juan, mis je bij zoveel combies, die verbeten koppen die de rest soms hebben..
just_kiki schreef:petraaken schreef:Denk wel dat hij niet makkelijk uit te zitten is.meeste PRE's zitten toch echt heerlijk door hoor Idd. Goddelijk!