Cynn_x schreef:Jullie lopen net iets voor op mijn stream zie ik. Kreeg nu net dat drafpasje er tussen Wie is dat trouwens? Iemand die dat weet?Hawley bennet-awad uit Canada.
Lauke schreef:CaroR schreef:Op welk streamkanaal kan je het op eurovision volgen? Ik ben alle kanalen eens aan het overlopen, maar dat gaat zooo traag?4, maar hij valt steeds uit.Ja idd! Ik krijg hem niet eens opgezet!
xLauLaUx schreef:48.70, 6de plaats.Had eerder richting 47 verwacht eerlijk gezegd.had het inderdaad beter verwacht.
Jackytje schreef:Jiwa schreef:Laaaaaatste keer: http://nos.nl/os2012/ Je kunt wel kijken.Ik ben een Belg, gaat dus niet
LisaLucky schreef:Cynn_x schreef:Jullie lopen net iets voor op mijn stream zie ik. Kreeg nu net dat drafpasje er tussen Wie is dat trouwens? Iemand die dat weet?Hawley bennet-awad uit Canada. Thanks!
Wat ik alleen niet snap is waarom bijna geen enkele ruiter de overgang halthouden/draf niet netjes kan rijden..
CCCCC schreef:Oh nee, mijn stream loopt vast Begin net met kijken, maar stream zat al bijna gelijk vast.