Peuk schreef:Dat was niet lang
Was ook nog geen persconferentie, en Edward is niet beschikbaar voor commentaar, die zit in het buitenland vernam ik uit het topic...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxiejj schreef:Chef de Mission heeft het er maar druk mee, maar als hij zelfs zegt van ARGHHH dan zegt dat wel genoeg...
Ik kan me erin vinden, maar vind de verkoop net een fractie te vroeg. Als Ed de OS van 2012 nog zou rijden en WEER zou winnen, konden de Vissertjes misschien wel het dubbele ervoor kunnen krijgen.. Zag Ed en Toot namelijk ook nog wel een keer duidelijk boven de 95% uitkomen
Pashon schreef:Adeline is goed en ze heeft gelukkig een deel van Parcival zelf in handen maar eerlijk is eerlijk ze is nog lang niet zo goed als Edward. Zij zal het nu waar moeten maken, maar vrees dat dat niet gaat lukken
Roxxiejj schreef:Chef de Mission heeft het er maar druk mee, maar als hij zelfs zegt van ARGHHH dan zegt dat wel genoeg...
Ik kan me erin vinden, maar vind de verkoop net een fractie te vroeg. Als Ed de OS van 2012 nog zou rijden en WEER zou winnen, konden de Vissertjes misschien wel het dubbele ervoor kunnen krijgen.. Zag Ed en Toot namelijk ook nog wel een keer duidelijk boven de 95% uitkomen
Tieneke schreef:Het is ook een beetje oneerlijk denk ik om nu alle druk op Adelinde te gaan leggen, dat zij moet presteren dan en dat ze nog heel hard moet werken. Ik bedoel... Het is nog 2 jaar. Net zoals iedereen roept dat Toto z'n been morgen kan breken, kan dat met Parzival ook. Het is nu een beetje belachelijk om te gaan bedenken hoe NL goud kan gaan halen daar. Het enige wat men kan doen is zo goed mogelijk voorbereiden en daar, dan in 2012, de uiterste best doen. Of het dan Adelinde of Imke of weet-ik-veel wie is die het moet waarmaken. Nu al eisen dat ze dan klaar zijn voor goud, is een beetje flauw.
winnietje3 schreef:Pashon schreef:Adeline is goed en ze heeft gelukkig een deel van Parcival zelf in handen maar eerlijk is eerlijk ze is nog lang niet zo goed als Edward. Zij zal het nu waar moeten maken, maar vrees dat dat niet gaat lukken
En het zal me benieuwen hoe Gal en Voice het dan zullen doen.
winnietje3 schreef:Pashon schreef:Adeline is goed en ze heeft gelukkig een deel van Parcival zelf in handen maar eerlijk is eerlijk ze is nog lang niet zo goed als Edward. Zij zal het nu waar moeten maken, maar vrees dat dat niet gaat lukken
Ja ik vind het een beetje lomp dat ze nu zeggen dat er 2 gouden medailles in het water vallen. Het duurt nog 2 jaar er kan nog vanalles gebeuren en Adelinde en Parcival zijn ook erg goed, ze hebben zichzelf alleen niet mogen bewijzen tijdens WEG helaas vanwege een pechgevalletje. Dus wie weet wat die spelen ons nog gaan brengen.
Ik vind het wel jammer dat Anky nu een soort van non-actief is in de dressuur. En het zal me benieuwen hoe Gal en Voice het dan zullen doen.