Tivoli schreef:Ik en nog wat anderen zijn ook via PB door haar bedreigd,omdat wij haar vragen stelde over een 2 jarige die bereden werd.
Maarja,er kan niet op PB's gemodereerd worden
Wat een van de grotere 'flaws' is van dit forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Tivoli schreef:Ik en nog wat anderen zijn ook via PB door haar bedreigd,omdat wij haar vragen stelde over een 2 jarige die bereden werd.
Maarja,er kan niet op PB's gemodereerd worden
Wat een van de grotere 'flaws' is van dit forum
D_Travis schreef:ik geloofde haar toen al niet meer, in het begin natuurlijk wel maar hoe zij reageerde (en velen met haar) door pb's te sturen toen ik zei dat ik het neit geloofde en dat het een aandachttrekker was
(en meerderen met mij).
Dit heeft wel als gevolg gehad dat ik en anderen een OW (officiele waarschuwing) hebben gehad doordat we dit zeiden.
Zij stuurde zelf trouwens hele vuile pbtjes, maar dat kunnen mods niet lezen.
Dus qua die OW voel ik me best wel genaaid ja, want het blijkt dat er toen dus al mensen waren die haar niet geloofden en de verkeerde mensen dus "gepakt" zijn.
Ben benieuwd of daar nog excuses voor komen.
Gentlegiant schreef:essiesilly schreef:wat een vies liegbeest zeg!!!! gatverdamme! ik ben goed voor m n paarden, verkoop geen slachtpaarden of zieke paarden... bah als je die toch is tegen zou komen
Haha als ik aar was zou ik nu niet in de buurt van zeeland komen want dat overleeft ze niet
Gentlegiant schreef:essiesilly schreef:wat een vies liegbeest zeg!!!! gatverdamme! ik ben goed voor m n paarden, verkoop geen slachtpaarden of zieke paarden... bah als je die toch is tegen zou komen
Haha als ik aar was zou ik nu niet in de buurt van zeeland komen want dat overleeft ze niet
Noah2006 schreef:Tja de dochter kan altijd nog een voorbeeld geven van hoe het wel moet. Maar waarschijnlijk zal madame wel verhuizen naar het buitenland en daar opnieuw beginnen, als ze slim is. Geld is er genoeg.
Ik veeg echt mijn reet af met zulke mensen! Het moet er ff uit hoor!
Ivonka schreef:Gentlegiant schreef:
Hmmm waarom moet er altijd gedreigd worden.
Verlaag je niet tot haar niveau ook al ben je nog zo boos