Schijnen nogal wat ruiters geweest te zijn die Scandic uitgeprobeerd hebben. Zullen zich nu wel achter de oortjes krabben.
Kan iemand mij even helpen. Want ik heb nu echt een stomme vraag gesteld, maar ik kom nog niet bij die tweets terecht. Hoe kan ik daar bij komen?
xVeraaa schreef:Kan iemand mij even helpen. Want ik heb nu echt een stomme vraag gesteld, maar ik kom nog niet bij die tweets terecht. Hoe kan ik daar bij komen?Ga naar de twitter van Windsorchamps, dan ga je met je muis over een van hun tweets en dan klik je op reply.Ben benieuwd of ze mijn tweede vraag ook beantwoorden.
Balagur krijgt wel érg hoge punten, terwijl het er niet zo heel constant uitziet qua aanleuning (voor zover ik er natuurlijk verstand van heb...)
prakkie schreef:zou balagur de top2 van Nl kunnen verstoren?Dat mag ik toch niet hopen Vind er nooit zoveel aan, behalve dat hij prima pi/pa loopt.
ik vind sommige foto's wel mooi en sommige foto's absoluut niet.. maar het is idd gezeg hij is al 19 Dus dat moeten wij maar nog nadoen