Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Charlotte schreef:Maar die schapen kunnen niet door het water, dan verdrinken ze, door hun wol.
_Charlotte schreef:Maar die schapen kunnen niet door het water, dan verdrinken ze, door hun wol.
vera23 schreef:A.s. maandag is er op SLAM FM een intervieuwer die onverwachts die kl#te boer gaat opzoeken en dan gaat ondervragen ben benieuwd hoe dat gaat aflopen .....tussen 6 en 9...weet alleen niet meer of dat nou smorgens of s avonds was...uhmmm blond nee hoor
Ik hou het wel ff in de gaten is misschien wel intressant om te luisteren....
Zou echt heel erg balen zijn als er alsnog paarden zijn overleden ...echt zo zielig!!!
vera23 schreef:A.s. maandag is er op SLAM FM een intervieuwer die onverwachts die kl#te boer gaat opzoeken en dan gaat ondervragen ben benieuwd hoe dat gaat aflopen .....tussen 6 en 9...weet alleen niet meer of dat nou smorgens of s avonds was...uhmmm blond nee hoor
Zou echt heel erg balen zijn als er alsnog paarden zijn overleden ...echt zo zielig!!!
Welshfanatic schreef:vera23 schreef:A.s. maandag is er op SLAM FM een intervieuwer die onverwachts die kl#te boer gaat opzoeken en dan gaat ondervragen ben benieuwd hoe dat gaat aflopen .....tussen 6 en 9...weet alleen niet meer of dat nou smorgens of s avonds was...uhmmm blond nee hoor
Verwacht niet dat het hem gaat lukken. Die man zal wel beveiliging krijgen.
Welshfanatic schreef:Hoorde net van mijn moeder dat er helaas achteraf nog wel een paar paarden zijn overleden aan longontsteking... Zat er aan te komen natuurlijk en er kunnen nog wel meer overlijden. Helaas.
Welshfanatic schreef:Hoorde net van mijn moeder dat er helaas achteraf nog wel een paar paarden zijn overleden aan longontsteking... Zat er aan te komen natuurlijk en er kunnen nog wel meer overlijden. Helaas.
Pauline schreef:Weet je, even ter relativering: ik ben echt geraakt tot in mijn ziel door dit, hoe kon en mocht dit gebeuren?? Maar je lost niks op met geweld....emoties soit, maar geweld moet je niet gebruiken, nooit. Ook niet tegen die boer. Ga liever de aid platbombarderen
Tigger schreef:Wauw! Wat een topprestatie!!!
Super meiden!
Ik vraag me nu wel af hoe het met dat laatste paard is afgelopen, hoor verschillende berichten...
liannes schreef:Tigger schreef:Wauw! Wat een topprestatie!!!
Super meiden!
liannes schreef:Tigger schreef:Wauw! Wat een topprestatie!!!
Super meiden!
Ik vraag me nu wel af hoe het met dat laatste paard is afgelopen, hoor verschillende berichten...
hij is overleden
BitchyWitchy schreef:liannes schreef:[
hij is overleden