Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cow_horse schreef:Ccccorine heeft een goed punt wat betreft die flyer.
Een chipnummer heeft hij niet dus dat valt al af, maar beter foto's, geslacht en opvallende dingen is wel heel fijn voor mensen om te weten!
Citaat:Gaan er ook niet veel gestolen paarden naar engeland?
Misschien ook een idee om engelse paardenforum te doen?
Onide schreef:Zowieso zijn er in Nederland blijkbaar ook nog pony's die zonder chip rondlopen.
Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat dat beest gecontroleerd word.
Ohja en paarden worden ook vaak op 'bestelling' gestolen..
mensen die zoiets al over hun hart kunnen krijgen zitten er ook echt niet mee dat die pony geen chip heeft.
Gillian1987 schreef:Ik hang flyers op:
- Leentje1 (in Nijmegen, gelderland)
- MissHaffie (in Zuidlimburg omgeving Beek)
- Eros (in Eindhoven)
- Ymmik (in Oud-Gastel en omstreken, Noord-Brabant)
-Denise_Perla (Neusje van Noord-Holalnd)
-Xxjokiexx (Rijswijk, Zuid Holland)
Nevony helpt xxjokiexx ook in rijswijk, kunnen we samen ophangen en verspreiden Ik heb de fleyer al via pb ontvangen als er nieuwe foto's zijn wil ik evt. ook wel helpen een nieuwe flyer te maken
-Animals (Gelderland, flevoland)
-appelbol (deventer, overijsel)
Cow_horse (Omg Wijk bij Duurstede/Scherpenzeel)
- Speedylover ( Kop van overijssel, omg. steenwijk, giethoorn. etc)
-Mizs_Benny (helpt Speedylover)
-_Lonneke (ik hang wat flyers op bij onze manege in de boekend en in venlo en blerick eenpaar . In limburg)
- Misz_J (Rotterdam, Charlois omstreken.. heel rotjeknor doe maar)
-Gillian1987 (omg. Zwolle)
-Shivatjuh01 (omg. Heerlen, Brunssum enz.) Hang folders op in manege of andere plekken waar veel paardenmensen komen. Verspreid folder ook over internet.
AnnemiekvM schreef:Misschien kun je mensen via msn ook op de hoogte houden.?. Het is maar een idee. Ching kan misschien beter haar huiswerk even laten zitten. Anders wordt het veel te veel. Of misschien kan iemand anders het voor haar maken. Als iedereen iets doet??