Gimme_Spurs schreef:Ik ben ook in de race voor een clinic van Annemarie van der Toorn! Dus als ik beide win geef ik deze kaartjes gewoon weg Oh gaaaf
Vorig jaar mochr ik meedoen aan de clinic horse agility. Helaas was de hele dag toen afgelast vanwege het weer. Was zo jammer!
_Dominique schreef:Vorig jaar mochr ik meedoen aan de clinic horse agility. Helaas was de hele dag toen afgelast vanwege het weer. Was zo jammer!Niet naar een andere datum verzet?
M1994 schreef:Gimme_Spurs schreef:Ik ben ook in de race voor een clinic van Annemarie van der Toorn! Dus als ik beide win geef ik deze kaartjes gewoon weg Oh gaaafJa tof he! Op zaterdag met mijn jonge merrie! Ik hoop het zo
Ricie schreef:Ik alleen veel en fanatiek pokemon go! Sinds kort weer opgepakt!Nice. Ikke bijna lvl 39. Vriend is 40.
Gimme_Spurs schreef:M1994 schreef:Oh gaaafJa tof he! Op zaterdag met mijn jonge merrie! Ik hoop het zo Oooh dan kom ik misschien kijken
Was vandaag heerlijk weer voor een buitenritje bij ons Pokemon go vond ik ook leuk! En pokemon pinball voor op de ds/gameboy was ook echt geweldig
hamsterfan schreef:Was vandaag heerlijk weer voor een buitenritje bij ons Pokemon go vond ik ook leuk! En pokemon pinball voor op de ds/gameboy was ook echt geweldigPinball heb ik ook gespeeld