Lotus83 schreef:Hoe oud is Zenith? Word mij gevraagd maar weet het niet
Ooh gevonden... 12...
12 toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Deliana1993 schreef:Kan iemand mij vertellen wat dat paard van die Duitsers op z'n neus heeft? Die First Class?
Dat is al erg veel gevraagd maar nog steeds geen antwoord op, ben ook erg benieuwd.
BaileyMix schreef:Rinske schreef:Dat klopt niet, in 1992 wonnen we goud en zilver: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Paarden ... pelen_1992
Piet Raijmakers met Ratina Z....
En 2016-1992 is...
Of bedoelde je dat niet
Cynn schreef:Fenrir schreef:Wat gaat deze als een gek door dat parcours heen... heb hem wel netter zien rijden
Ik weet niet beter dan dat hij op deze manier rijdt... Ff bj de plaatjes op Google kijken. Vindt t zeer triest dat t kan op dit niveau.
Niniane schreef:Dus jij wil zeggen dat je totaal geen medailles geen dieptepunt vindt? Dan heb ik een ander beeld van topsport.
BaileyMix schreef:Deliana1993 schreef:Kan iemand mij vertellen wat dat paard van die Duitsers op z'n neus heeft? Die First Class?
Dat is al erg veel gevraagd maar nog steeds geen antwoord op, ben ook erg benieuwd.
mairead schreef:Dat is een speciaal soort tape om het paard te helpen zijn neusgaten open te houden en daardoor meer lucht te krijgen. Ofzoiets. Je ziet het ook vaak in Eventing.