Lotus, bijna elke Nederlander, dus het is sowieso gewoon dom. Maatja, ik vind haat over het algemeen als iets dat je niet zomaar kan gebruiken. Bah.Ik meende het niet, heb geen hekel aan Duitsers, word ook altijd verliefd op ze
Solica schreef:Hoe staat het met de nederlanders individueel? Is daar ergens een uitslag lijst van?Die beginnen vrijdag allemaal weer met 0. Ze mogen alle 3 starten.
Solica schreef:Hoe staat het met de nederlanders individueel? Is daar ergens een uitslag lijst van?https://www.rio2016.com/en/equestrian-j ... -qualifier
Maar hebben wij nu zo zitten klooien of was het gewoon een lastig parcours? Verdi lijkt gelukkig in uitstekende doen zeg. Een tijdfout jammer maar geen balken eraf dus.
AlwaysH schreef:_Snow_White schreef:Canada Wil je dat ze winnen, haha Ik woon hier en heb nog een tijdje met het YR team getraind, dus wel een beetje patriotic
Duitsland... Op zo'n moment waar het echt telt, komt de Duitse ervaring toch wel van pas. Netjes gereden
Nu ga ik maar eens hockey kijken... Nog geen minuut naar gekeken en al die tijd staat mijn vriend daar achter de camera