Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
setteke schreef:Nou ok, dan is het opgelost allemaal. Het komt doordat Totilas zoveel dekt tegenwoordig (trouwens ik ben wel benieuwd naar hoeveel) en daardoor heeft MAR een hete hengst onder zijn kont.
Ook weer klaar, gewoon een dekhenst voor het dekken houden en ruinen als je wilt sporten met je dier.
setteke schreef:Lovely schreef:Het hebben van een sportpaard betekent niet dat je aan het publiek verplicht bent om eruit te halen wat er ooit misschien in gezeten heeft.
Als je hem van Marktplaats hebt, ben je niks verplicht.
Maar bij zulke bedragen en zoveel tamtam, ben je zeker iets!!!! verplicht. Het gaat niet om een paardje achteraf uit een weilandje, het gaat om een miljoenenpaard.
setteke schreef:Kareldeg en Mindfields, doen jullie uitspraken in de pers na aankoop van je paard van MP?
setteke schreef:Verplicht ben je natuurlijk nooit iets, maar er zijn talloze verwachtingen gekweekt en niet waargemaakt.
Als jullie MIJ willen pakken op woorden, kunnen jullie dat beter doen op iemand die allemaal uitspraken gedaan heeft en die niet nakomt.
Maar goed, vieren jullie je eigen feestje maar, ik houd ermee op.
Lovely schreef:Wat moeten die mensen anders zeggen vlak nadat ze het op dat moment best scorende paard van de wereld hebben gekocht? Dat ze er heel blij mee zijn maar dat ze eigenlijk liever niet zo'n goeie hadden gehad? Dat komt ook een beetje raar over als het om een dekhengst gaat.
setteke schreef:kareldeg schreef:Je bedoeld die uitspraken dat ze HOOPTEn verder te kunnen gaan op hetzelfde nivo als Edward?
Nee, dat ze verder zouden gaan waar Edward was gestopt en hoger zouden scoren.
kareldeg schreef:Lovely schreef:Wat moeten die mensen anders zeggen vlak nadat ze het op dat moment best scorende paard van de wereld hebben gekocht? Dat ze er heel blij mee zijn maar dat ze eigenlijk liever niet zo'n goeie hadden gehad? Dat komt ook een beetje raar over als het om een dekhengst gaat.
Hanspeter Minderhoud, Edward Gal, Anky ze doen het allemaal als ze een paard aankopen dat ze roepen dat het veelbelovend is en dat ze er veel van verwachten. Precies als Rath.
Alleen die laatste schijnt dat niet te mogen doen.
golddigger08 schreef:Nog even over het stukje dekken en totilas... Zijn er al kleine totilasjes ohz ?
setteke schreef:Is iets anders, dan blaten dat ze wel even de percentages gaan verbeteren.
Maar goed, ik lees niet selectief, want daar kan ik jou ook van betichten....