Macs schreef:Joenalie1 schreef:KLopt niet hoor, geen HP hier.....Was best een goede kür van marijnissen en moodwill, respect!Ik vond t ook al apart gespeld maar het is echt Moedwil. Tuurlijk denk je Engels moet het weer Nederlands gespeld en anders wel weer andersom,
Misschien omdat wij al vroeg zijn gaan kijken naar de 166 link?Tenminste, hier staat hij al de hele middag aan, geen enkele hapering oid.
IndianLady schreef:Zijn die hoeven nou zwart gemaakt?Zat ik ook naar te kijken ja.Heb de 166, doet het ook nog goed!
Laurahh schreef:Muziekje nu is volgensmij van de film Spirit Waar haal je dat nou vandaan? Dit is absoluut niet van de film
UMayDream schreef:mang schreef:ik erger me echt helemaal kapot aan dat 'piaffuh' van Anita heel de tijd.. yes, ik ben niet de enige..!nou let ik er ook op.. en bedankt .. tis inderdaad irritant
ladyisabelle schreef:Misschien omdat wij al vroeg zijn gaan kijken naar de 166 link?Tenminste, hier staat hij al de hele middag aan, geen enkele hapering oid.Zelfde hier, kijk ook al vanaf 12.30
hee maar stel er komen 4 engelsen boven de nederlanders zegmaar.. dan wordt ook daarvan de slechtste engelse weggespeld?
Ik ben helemaal de kluts kwijt. Kan iemand hier nog even de link van de 160 ofzo dan posten, dsn zet ik m erbij. Terugzoeken is lastig, zie weinig in scherm door zon
Bellatrix schreef:Enya zou goed kunnen ja! Maar welk nummer?geen idee, het zijn ook meerdere nummers...
Je moet op het tablab sport24 klikken bij de nos.Ik vind deze combi niks, ik vind het maar een onrustig beeld geven.