Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ivonka schreef:Ik heb een stukje van dat veulen topic gelezen en zag hoe vele meeleefden en haar een super iemand vonden.
Hoe voelen jullie je nu na dit gezien te hebben?
Bedrogen of....
Niet aanvallend bedoeld hoor maar kan me voorstellen dat je je bescheten voelt om zo maar te zeggen.
Roxy_loveU schreef:Ik vind het echt erg jammer dat haar naam/stal niet bekend wordt gemaakt.
Ook ik heb mijn paardje daar vandaan, en toch nog wel erg geluk met haar gehad zo te zien!!!!
D_Travis schreef:ik geloofde haar toen al niet meer, in het begin natuurlijk wel maar hoe zij reageerde (en velen met haar) door pb's te sturen toen ik zei dat ik het neit geloofde en dat het een aandachttrekker was
(en meerderen met mij).
Dit heeft wel als gevolg gehad dat ik en anderen een OW (officiele waarschuwing) hebben gehad doordat we dit zeiden.
Zij stuurde zelf trouwens hele vuile pbtjes, maar dat kunnen mods niet lezen.
Dus qua die OW voel ik me best wel genaaid ja, want het blijkt dat er toen dus al mensen waren die haar niet geloofden en de verkeerde mensen dus "gepakt" zijn.
Ben benieuwd of daar nog excuses voor komen.
Jolliegirl schreef:Jose22 schreef:Overigens heb ik de tweelingdracht bij Champie ook (erg actief) gevolgd en voel ik me ook een beetje bedrogen. Ook dat bleek een leugen (mja, het tweede veulen ligt ergens in de wei ofzo). Maar goed, over zoiets maak ik me verder niet meer druk. So be it. Ik onthou het wel.
dit had te maken met ene uiteindelijk toch afgestorven vruchtje...
yeah right....
Er zijn idd meer mensen belazerd toendertijd met dat topic...
annastasia schreef:Jolliegirl schreef:madame is een uur geleden ook nog online geweest...
Die heeft er een dagtaak aan dit topic bij te lezen!
Is er dan nog een account actief?
Die andere is nl na het gebeuren van de 2-lingdracht niet meer gebruikt, toch?
Jolliegirl schreef:Ivonka schreef:Ik heb een stukje van dat veulen topic gelezen en zag hoe vele meeleefden en haar een super iemand vonden.
Hoe voelen jullie je nu na dit gezien te hebben?
Bedrogen of....
Niet aanvallend bedoeld hoor maar kan me voorstellen dat je je bescheten voelt om zo maar te zeggen.
Hoe is me voelde toen ik hierachter kwam.. (paar weken terug)
Belazerd...
maar toen had ik nog geen zekerheid... de zekerheid is pas 2 weken geleden bevestigd....
En tsja... ik ben kwaad geweest, echt kwaad... maar verder.... tsja er zijn ergere dingen op de wereld..
maar nu ik dit gezien heb..... Kan haar wel wurgen..
En aan de telefoon was ze zo vriendelijk, behulpzaam, ik steunde haar, zij steunde mij in vanalles.
Ze is zelfs een keer (zei ze) snachts opgehaald met de ambu omdat ze zo gestresst was omdat ze snachts gestalkt werd e.d..
Maar of die verhalen dus allemaal waar zijn geweest.... Who Knows?
Ivonka schreef:D_Travis schreef:ik geloofde haar toen al niet meer, in het begin natuurlijk wel maar hoe zij reageerde (en velen met haar) door pb's te sturen toen ik zei dat ik het neit geloofde en dat het een aandachttrekker was
(en meerderen met mij).
Dit heeft wel als gevolg gehad dat ik en anderen een OW (officiele waarschuwing) hebben gehad doordat we dit zeiden.
Zij stuurde zelf trouwens hele vuile pbtjes, maar dat kunnen mods niet lezen.
Dus qua die OW voel ik me best wel genaaid ja, want het blijkt dat er toen dus al mensen waren die haar niet geloofden en de verkeerde mensen dus "gepakt" zijn.
Ben benieuwd of daar nog excuses voor komen.
Maar jij kan die pb's toch naar mods doorsturen en er een melding van maken?
xxxdonja schreef:Die andere is nl na het gebeuren van de 2-lingdracht niet meer gebruikt, toch?
lesilla schreef:Jolliegirl schreef:madame is een uur geleden ook nog online geweest...
Die heeft er een dagtaak aan dit topic bij te lezen!
is ze niet geband? Mensen krijgen soms een ban bij een mal transactie van een neusriem (en terecht natuurlijk)
Lijkt dit niets tegenover
Jolliegirl schreef:Ze is zelfs een keer (zei ze) snachts opgehaald met de ambu omdat ze zo gestresst was omdat ze snachts gestalkt werd e.d..
Maar of die verhalen dus allemaal waar zijn geweest.... Who Knows?
Jolliegirl schreef:xxxdonja schreef:Die andere is nl na het gebeuren van de 2-lingdracht niet meer gebruikt, toch?
Klopt en je kan op 'marialva' ook niet zien wanneer ze voor het laatst online is geweest.
_Quieto_ schreef:Het is gewoon niet voor te stellen hoe iemand zo kan zijn. Echt van de zotte.. dit soort dingen maakt gewoon dat je uiteindelijk niemand meer kunt vertrouwen
NonaWen schreef:"ik ben geen paardenkenner"
No oliebol Sherlock
lijntje87 schreef:als HIJ hengstig gaat worden? spannend
Jolliegirl schreef:xxxdonja schreef:Die andere is nl na het gebeuren van de 2-lingdracht niet meer gebruikt, toch?
Klopt en je kan op 'marialva' ook niet zien wanneer ze voor het laatst online is geweest.
Dowski schreef:lesilla schreef:
is ze niet geband? Mensen krijgen soms een ban bij een mal transactie van een neusriem (en terecht natuurlijk)
Lijkt dit niets tegenover
dan maakt ze een schaduwaccount aan en is ze helemaal niet meer in de gaten te houden, dat is handig