Echter vraag ik me wel af hoe het geregeld wordt met de mensen die m nu hebben.

Die hebben hem ook gekocht en onderhouden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_girl schreef:pff ze willen toch niet gelijk een hoop geld uit jullie slaan
Swieb schreef:Daar kan ik nog geen antwoord op geven. Kreeg vannacht een mail met de vraag wie gaat de dierenarts, hoefsmid etc. vergoeden ?
We nemen in elk geval geld mee en we zien daar wel. heb het nu 4 keer gevraagd wat ik mee moet nemen en ik krijg geen duidelijk antwoord.
Swieb schreef:Zij heeft een x+a bedrag voor hem betaald. Ik heb een x bedrag voor hem betaald. Bij mij halen ze hem weg, zij koopt hem niets vermoedend. Ik heb bijna 3 jaar achter hem aan gejaagd en gezocht, dat is een Y bedrag geweest, zonder de emotionele schade en dergelijke te tellen, wie vergoed mij dat?
die vraag zal voor de advocaten zijn neem ik aan. Eigenlijk zou de wet zo moeten zijn, dat met het terugtraceren van de weg die hij heeft afgelegd, de laatste die niet meer kan aangeven waar hij vandaan komt, die kosten moet gaan betalen.
Geloof me dan gaan de " heren" wel praten, en iedereen gaat beter uitkijken wat ie koopt of verkoopt.
We zien maandag wel, desnoods een lening of iets dergelijks, maar thuiskomen zal Swieber nu!
russel schreef:Ja Peetorlan, maar ik moet er niet aan denken dat er straks iemand op de dam staat die mijn paard als gestolen eigendom terugclaimt, terwijl ik van niets weet. Het mes snijdt altijd aan 2 kanten.