Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 10:26

De politie kan niet eisen dat een topic wordt weggehaald/info verwijderd, dus ik weet niet wie die info verspreid maar dat is echt de grootste nonsens.
Ze kunnen het uiteraard wel adviseren als de eigenaar bekend is, maar dan had er wel gestaan: op verzoek van ts. ;)

Ik moet zeggen dat deze vermissing toch iets goed heeft gedaan.
Ik had een paar vrienden die heilig geloofde in pzb hun goede intenties en die zijn nu wel 'bekeerd' nav de laatste ontwikkelingen. :)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 10:34

IHN schreef:
volgens mij is topic hier op slot gezet, omdat pzb geklaagd heeft. denknik tenminste. In dit topic werd ook al aangegeven niet te speculeren. Dit terwijl heel bokt samenhangt vd speculaties, maar inzake pzb mag het ineens niet

Mars schreef:
Pzb wordt al dit hele topic lang de hand boven het hoofd gehouden door mods/bokt. Wat er de reden van is, geen idee.

Ik weet heel zeker dat dit niet het geval is.
Dit topic had al lang dicht gekund om dat dit van origine een nieuwstopic is. Dat Bokt dit toch openhoudt laat zien dat Bokt zelf dit topic ook waardevol vindt.
Dat dit topic even gesloten is geweest heeft een andere reden dan geklaag van PZB. PZB heeft hier geen enkele stem in.
Verder moet dit topic net als ieder ander topic gewoon aan de Bokt-regels voldoen. Dus geen gespeculeer, meldingen van misstanden prima, graag uit eerste hand.
Het zou inderdaad erg zonde zijn als dit topic dicht zou gaan.

Mars

Re: Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:31

Mwah ik krijg nu de ‘dat is je al uitgelegd sneer’ (offtopic en iets met privé communicatie, maar soit) als je echt zo streng bent op speculatie dan moet je die lijn boktbreed trekken en niet zo subjectief als nu gebeurd

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:04

Mocht je er eens willen kijken en ook nog voor iets leuks er heen gaan dan organiseert Jill Huijbregts op het terrein van PZB binnenkort een happy athlete wedstrijd :D !

Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan daar.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 13:55

Ik vind het ook jammer dat Jill dan uitgerekend met deze dubieuze club in zee gaat

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:17

Zelfde gedachte hier. Ontzettend leuk concept, jammer dat ze met PZB in zee gaat.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:05

Het lijkt me dan best wel verstandig om die dame op de hoogte te brengen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:10

Ailill schreef:

Van wat precies?

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:14

Ailill schreef:

wow. Dat vind ik wel ver gaan. Ze mishandelen nou ook weer geen dieren, he. En je hebt er geen bal mee te maken ook.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:59

IHN schreef:
Ailill schreef:

wow. Dat vind ik wel ver gaan. Ze mishandelen nou ook weer geen dieren, he. En je hebt er geen bal mee te maken ook.
Dat mag je vinden.

Mwoh, de definitie van dieren mishandelen kun je erg breed bekijken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:08

IHN schreef:
Ailill schreef:

Het lijkt me wel dat ze recht heeft te weten met wie ze in zee gaat.

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:12

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat een persoon als Jill Huijbregts, iemand die toch echt dik in de paardenwereld zit, niet weet wat er bij Paard zoekt Baas gebeurt.
En de keuze om dan toch met ze in zee te gaan, tja, die is toch echt aan haar.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:33

Ik betwijfel of ze daarvan op de hoogte is. Daarnaast, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:35

Goudhaan1 schreef:
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat een persoon als Jill Huijbregts, iemand die toch echt dik in de paardenwereld zit, niet weet wat er bij Paard zoekt Baas gebeurt.

Joh, die is daar helemaal niet mee bezig.

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:46

Cayenne schreef:
Goudhaan1 schreef:

Joh, die is daar helemaal niet mee bezig.

Lijkt mij dat je echt wel even kijkt naar het hoe en wat van een plek waar je workshops gaat doen. Maar ja, dat ben ik :7

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:46

Jill geeft in de video zelf aan dat ze pzb kent van hun youtube werk.
Dus kan me goed voorstellen dat ze verder nooit in de stichting verdiept heeft en niet op de hoogte is van de zaken die onandere hier in dit topic vermeld staan.
Al zou dat wel handig zijn geweest om te weten waar je mee in zee gaat.

Ben wel benieuwd waarom ze de locatie van pzb hebben gekozen. Lijkt me dat je met zoiets eerder op zoek gaat naar een neutrale locatie ergens midden in het land wat voor iedereen makkelijk bereikbaar is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:51

Omdat er veel boxen zijn waar je je paard die dag mag stallen, goede bakken geloof ik en geschikte accommodatie om het veilig te kunnen organiseren. Dat is wat zij zelf aangaf. En een stal moet ook maar mee willen werken en de ruimte hebben om veel paarden te kunnen stallen op zo'n dag. Juist zodat ze niet de hele dag op de trailer hoeven te staan.

Ik denk dat zij gewoon een goede accommodatie zag. En de bedoeling is hierna meer verdeeld door het land te gaan organiseren. Dit is maar een proef ronde, of het echt zo uitpakt als dat ze wil.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 02-09-22 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 16:52

AmyJamess schreef:
Dus kan me goed voorstellen dat ze verder nooit in de stichting verdiept heeft en niet op de hoogte is van de zaken die onandere hier in dit topic vermeld staan.

Ben wel benieuwd waarom ze de locatie van pzb hebben gekozen. Lijkt me dat je met zoiets eerder op zoek gaat naar een neutrale locatie ergens midden in het land wat voor iedereen makkelijk bereikbaar is.
De locatie hebben gekozen snap ik wel, het is een erg mooie locatie.

Ik heb Jill een bericht gestuurd, inclusief link naar dit topic.

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:03

Ailill schreef:
AmyJamess schreef:

De locatie hebben gekozen snap ik wel, het is een erg mooie locatie.

Ik heb Jill een bericht gestuurd, inclusief link naar dit topic.

Ik ben benieuwd wat daaruit komt. Als er al iets uitkomt.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:38

IHN schreef:
volgens mij is topic hier op slot gezet, omdat pzb geklaagd heeft. denknik tenminste. In dit topic werd ook al aangegeven niet te speculeren. Dit terwijl heel bokt samenhangt vd speculaties, maar inzake pzb mag het ineens niet

En mogen allerhande speculaties aka complottheorieën verspreid worden in topics.

Vermoedelijk dreigt pzb de mods met juridische stappen als ze niet streng genoeg modereren.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:51

Ailill, ik zou eerlijk gezegd echt pissed worden als ik een dergelijk bericht van je kreeg.
Je kent haar ws nieteens persoonlijk en bemoeit je met zaken die je geen donder aangaan. Als ze 1 x googled op pzb vind ze alles. Als ze dat niet heeft gedaan interesseert het haar ws geen biet.. en dan komt er een wijsneus mijn tijd verzieken door me een ongevraagd bericht te sturen. Ik zou not amused zijn.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:59

IHN schreef:
Ailill, ik zou eerlijk gezegd echt pissed worden als ik een dergelijk bericht van je kreeg.
Je kent haar ws nieteens persoonlijk en bemoeit je met zaken die je geen donder aangaan. Als ze 1 x googled op pzb vind ze alles. Als ze dat niet heeft gedaan interesseert het haar ws geen biet.. en dan komt er een wijsneus mijn tijd verzieken door me een ongevraagd bericht te sturen. Ik zou not amused zijn.
Je hoeft ook niet not amused te zijn, want het bericht is naar haar verzonden.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:15

Ik zou eerlijk gezegd wel willen weten waar ik mn goede naam (als ik die had :D :D ) aan zou verbinden.
Maar dan moet je het wel weten natuurlijk. Qua locatie is het prachtig natuurlijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:19

En ik geloof dat ze zei dat er 65 boxen beschikbaar zijn die dag. Dat is ook wel lastig te vinden ergens anders. Als jij niks meer afweer van pzb behalve dat ze zich inzetten voor paarden in nood en een mooie accommodatie hebben die ze graag ter beschikking stellen? Vind ik de keuze wel logisch. Het is toch juist al vaak gezegd dat heel veel mensen geen idee hebben van de dingen die mislopen bij de stichting. Daar kom je achter als je of hier meeleest of toevallig mee te maken hebt. Niet als je ze af en toe voorbij ziet komen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:32

Ailill schreef:
IHN schreef:
Je hoeft ook niet not amused te zijn, want het bericht is naar haar verzonden.

:D :+ *\o/*