Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
connie64 schreef:mindim,ik doelde op het feit dat jij schrijft dat je bij hem in t dorp woont en hem een aardige man vind,ik geeft als antwoord dat ook aardige mannen hun paarden kunnen slaan,ik val jou nergens op aan,niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.
Verder doen jullie een paar tikjes af alsof het niet erg is....waarom wordt hij dan gediskwalificeert en wat is de reden dat t paard weigerde>misschien pijn,moe,geen zin noem maar op.
Mindim schreef:Er staat een stukje met Jur op horses.nl. .... ik vind het in en in triest dat zijn hele persoon wordt afgerekend op een paar tikken uit frustratie.. De mensen die dat doen, moeten eens in de spiegel kijken en zichzelf eens afvragen of zij zelf alles zo perfect doen...
Getup schreef:nee, dat was alleen individueel, toch?
Ik snap, dat je m wilde laten springen, maar nu is hij nog verder van huis...hopelijk krijgen ze het opgelost, dit is echt jammer.
Lizzyy schreef:
R12312 schreef:Mindim schreef:Er staat een stukje met Jur op horses.nl. .... ik vind het in en in triest dat zijn hele persoon wordt afgerekend op een paar tikken uit frustratie.. De mensen die dat doen, moeten eens in de spiegel kijken en zichzelf eens afvragen of zij zelf alles zo perfect doen...
De mensen die Jur afzeiken om dit gebeuren zijn onbewust onbekwaam, die snappen het gewoon niet. Ik ken een aantal die zo fel op dit optreden reageerden, ze hebben geeneens door dat hun eigen rijden een grotere kwelling is dagelijks dan een paar tikken van Jur. Maar wat ik zeg, onbewust onbekwaam....
Mindim schreef:Vind het jammer, dat wanneer je een fout begaat, dit toegeeft, zo enorm wordt afgezeken. Mensen voelen zich veilig om dat via internet te doen, als Jur ze persoonlijk zou vragen om hun mening aan hem te vertellen, staan ze met hun bek vol tanden.
Op zijn Facebook doen mensen de meest grove uitlatingen en dat heeft deze man gewoon niet verdiend. Was het een handige actie van hem, nee, geeft ie zelf ook toe, maar dat je daarvoor op de moderne brandstapel moet, nee dat vind in schandalig. En inderdaad, misschien onbewust onbekwaam van sommigen, doet me denken aan de onnozele burgers uit de Middeleeuwen die de heks staan uit te jouwen, dom en onwetend al dan niet onbewust... toch zeer kwalijk.