joke20 schreef:Zometeen 40 min tijd om eten klaar te maken en naar binnen te werkenOja?Van hoe laat tot hoelaat?
Ik baal gewoon dat ik springles heb vanavond, terwijl ik dat ook heel leuk vind. Ga al later weg zodat ik sws edje dan zien
Vind dit paard erg mooi, jammer dat de uigestrekte galop zo 'uitgestrekt' was beetje te veel energie erin maar te weinig opgevangen voor
Detroit schreef:Ik baal gewoon dat ik springles heb vanavond, terwijl ik dat ook heel leuk vind. Ga al later weg zodat ik sws edje dan zienDat noem je nou een echte fan, paardrijden aan de kant zetten voor Edward! *Ik zet uiteten met mijn familie aan de kant voor Edward.. Uhm beetje te..?*
goldenarrow schreef:Ik wordt in zn geheel niet blij van deze meneer. Ik vind hem erg onrustig met zijn benen...Erg losse knieën van het zadel :/
Ik zei ook niet dat het 40 minuten was, ik snap de verwarring want de laatste voor de pauze start om 17.30, maar die eindigt dan dus om 17.40
Ik heb vanavond helaas ook les! Probeer het naar 20u te schuiven, dan kan ik op stal de laatsten nog zien op mijn telefoon hopelijk!
Dapnik schreef:Ben dus niet de enige die in rap tempo staat te koken straks hahaHeb zo'n iglo zak gehaald. Een eetlepel water erbij en warm maken
goldenarrow schreef:Wat een enorm mooi paard is dit zeg daar hoeft geen strikje omheen voor mij Dat dacht ik ook toen ik de combinatie binnen zag rijden!
Jeroen zal wel naar de Special mogen.Toch trots op m'n trainer!!Enn wat dan gezegd van Jorinde! !!Geen team naar Rio Maar kom, 2 jaar geleden hadden we amper een tram!