Tom_S schreef:Roosch schreef:Verdorie, ze knappen allemaal af als ze m'n profiel zien geloof ik. Ze antwoorden allemaal niet. het ging idd goed tot de 4e foto!
Annemiek80 schreef:[quote="Twilight"Right.., grapjas.., zeker om mijn nickname..,Misschien sprankelt hij wel in het zonlicht?[/quote]he wished.., dan hing hem aan een tak kan die dienen als elfje in het bos
Gelukkig heeft mijn vriend zijn pc niet aan nu, anders zit hij straks ook via Tweakers hier op Bokt.... das de bedoeling niet he
Roosch schreef:Hahah, Tom_S. Haat me niet omdat ik de waarheid zeg! Maar wel een leuk idee en leuke uitvoering dit. Hoewel geen date, wel een mogelijk leuke meeting aan overgehouden
Roosch schreef:Kunnen zij niet onze profielen zien als ze niet geregistreerd zijn? Wij dat van hen wel.Gewoon registreren. Is ook leuker
Roosch schreef:Kunnen zij niet onze profielen zien als ze niet geregistreerd zijn? Wij dat van hen wel.Nee, profielen moet je voor ingelogd zijn
Waarom word ik alleen maar aan vrouwen gekoppeld terwijl ik had aangegeven dat ik op zoek ben naar een man
benchMarc schreef:Paisano schreef:[ Afbeelding ]Beetje gefrustreerd is deze Zozozo meisje, dacht jij hier ongestarft mee weg te komen? Je zult er van langs krijgen met de paardenzweep!Had hem nog helemaal niet gezien.. Hahaha Mri schreef:Paisano:gewoon een glaasje water over hem heen gooien, krijgt die kortsluiting en doet die niks meer
Oh my, ik word zomaar op een date gevraagd!!Op welk punt moet ik melden dat ik jongens niet zo gek interessant vind?