Ik lees elke ochtend dit topic door, hopend op verbeteringen en die zijn er! Linnie112, je zusje gaat met kleine stapjes vooruit en we blijven duimen dat de stijgende lijn zich voortzet! Heel veel sterkte toegewenst
Er brand een kaarsje voor B. naast het kaarsje van mijn zus. Ik lees al vanaf het begin mee maar had nooit de moed om hier iets te schrijven. Ik ben zeer blij te lezen dat er al verbetering is bij B.! Komaan je kan het!
Hoe donker het in ons leven ook kan zijn, achter iedere wolk schijnt de zon... ook voor jullie!! Veel sterkte en moed voor allemaal.
pep_chinook
Geplaatst: 10-09-12 10:32
Ook ik ben een stille lezer maar na lang getwijfeld te hebben wil ik toch wat laten horen van me.
Linnie namens ons gezin wensen wij jullie heel veel sterkte en kracht en hopen wij dat dit nare verhaal toch een goed einde krijgt. Ook al kan ik je zus niet dit gun je niemand in gedachte zijn wij bij jullie en zullen we blijven hopen.
Heel bokt wat is dit toch mooi om met ze allen te hopen dat het goed komt en met zn allen de familie zo te steunen Mijn kaarsje gaat vanavond weer aan en zal hopen op een goede afloop .
Deze vreselijke gebeurtenis heeft ook mij enorm aangegrepen. Fijn dat je de kracht en de tijd vind om ons op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, Linnie. We zijn tenslotte slechts een stel onbekenden..
Ik hoop echt dat de hele kleine stapjes vooruit zich doorzetten en uiteindelijk een grote sprong voorwaarts zullen vormen en je lieve zusje goed mag herstellen.
Linnie, ik wens jou en je ouders sterkte om deze onzekerheid en verdriet te doorstaan. Ik hoop dat jullie snel je geliefde zusje en dochter in jullie armen mogen sluiten en deze donkere periode kunnen afsluiten. Jullie verdienen een stralende toekomst
_Wodka_
Geplaatst: 10-09-12 11:45
Super lief van je Linnie dat je ons op de hoogte houd! En wat fijn dat je zusje vooruitgang boekt. Elke dag kijk ik een paar in dit topic en leef erg met jullie mee. Elke keer hoop ik te lezen dat ze wakker is, wie weet de volgende keer dat ik kijk. Heel veel positieve vibes richting jullie, sterkte!
Een nieuwe dag, en het duimen gaat verder... Heel veel sterkte Linnie en andere familie... Hou vol, en blijf zeker hoop houden!
Wouter82
Geplaatst: 10-09-12 12:53
Lieffiefi schreef:
Lieve Bietjuhh , Een nieuwe dag vol strijd en vechten voor je.... Blijf zo dapper als de afgelopen dagen en blijf vechten meisje. In gedachten staat heel bokt naast je bed...
Kus
Ik sluit me hier bij aan
Judith_VB
Geplaatst: 10-09-12 13:26
Je deed wat je het liefst doet Met degene die je het liefs had
en waarschijnlijk zonder dat je het beseft vecht je nu voor je leven
Meid, ik hoop echt dat je er goed uitkomt En dat je weer kunt doen wat je het liefst deed
Ben ook een stille lezer maar wil haar familie/vrienden veel sterkte wensen en hopelijk komt het weer helemaal goed met haar. Kijk een paar keer per dag of er weer een nieuwe update op staat.
Ik hoop dat alle kaarsjes hier samen smelten in een zonnestraal, eentje die veel meer is als alleen een licht puntje, maar de kracht brengt die nodig is voor B. om te herstellen!
Respect voor jullie allemaal zeg. Wat een lieve bemoedigende woorden voor Bietjuhh en voor haar familie. Ik hoop Bietjuhh dat je snel wakker mag worden en weer opknapt!
de dag is weer bijna voorbij en ik hoop zo erg voor bietjuhh en haar familie dat er steeds weer kleine beetjes hoop bij komen. Wat vreselijk moet dit voor jullie zijn zeg.... We denken met heel bokt aan jullie en aan bietjuhh. Blijf hoop houden.
Poiuytrewq
Geplaatst: 10-09-12 16:15
WinSel schreef:
Ook hier wordt constant aan je gedacht
hier ook! en iedere keer als ik met mijn paard aan de slag ga. ik vind het fijn dat er updates worden geplaatst, ondanks deze omstandigheden. want ik kan me voorstellen dat veel mensen dat niet zouden doen!
Ik kijk elke x als op bokt zit ff kijken of er al beter nieuws is!! hoop dat alles goed komt,,
uverla05
Geplaatst: 10-09-12 16:57
Dagmar_1995 schreef:
de dag is weer bijna voorbij en ik hoop zo erg voor bietjuhh en haar familie dat er steeds weer kleine beetjes hoop bij komen. Wat vreselijk moet dit voor jullie zijn zeg.... We denken met heel bokt aan jullie en aan bietjuhh. Blijf hoop houden.