Op welk streamkanaal kan je het op eurovision volgen? Ik ben alle kanalen eens aan het overlopen, maar dat gaat zooo traag?
CaroR schreef:Op welk streamkanaal kan je het op eurovision volgen? Ik ben alle kanalen eens aan het overlopen, maar dat gaat zooo traag?kanaal 4
CaroR schreef:Op welk streamkanaal kan je het op eurovision volgen? Ik ben alle kanalen eens aan het overlopen, maar dat gaat zooo traag?4, maar hij valt steeds uit.
CaroR schreef:Op welk streamkanaal kan je het op eurovision volgen? Ik ben alle kanalen eens aan het overlopen, maar dat gaat zooo traag?Weet ik niet uit m'n hoofd maar als je onderin op equestrian sports klikt krijg je hem.
Ik moet zeggen dat ik het camera-werk erg leuk vind! Geeft heel ander beeld dan het standaart 'combinatie in ring-werk'
xLauLaUx schreef:Is Tim Lips nou om half 5 of half 6 Nederlandse/Belgische tijd?17.28 om precies te zijn, NL tijd
Juut schreef:Ik moet zeggen dat ik het camera-werk erg leuk vind! Geeft heel ander beeld dan het standaart 'combinatie in ring-werk' Vind ook idd