Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeA schreef:_San87_ schreef:MariekeA schreef:Ik vind ook wel dat ze wat minder hadden kunnen herhalen en wat meer onderzoek hadden kunnen laten zien/hard bewijs kunnen laten zien. Het is me nu nog steeds niet duidelijk wat die paarden van die Belg nu allemaal mankeerden. Ik neem tenminste aan dat hij niet in de uitzending zat vanwege mok... Het zal echter niet mee zijn gevallen om een proffesional herkenbaar op TV te krijgen voor zo iets.
Peesontstekingen.
Ja, maar hij had er verschillende gekocht. Ik neem aan dat ze dat niet allemaal hadden. Ik bedoelde alleen te zeggen, dat ze hier wel wat meer mee hadden kunnen doen...
Ania schreef:moet je een ondervoeding van jaren geleden ook vermelden bij een verkoop? (serieuze vraag)
het is toch geen gebrek? en het paard is nu toch niet meer ondervoed?
Jose22 schreef:Overigens heb ik de tweelingdracht bij Champie ook (erg actief) gevolgd en voel ik me ook een beetje bedrogen. Ook dat bleek een leugen (mja, het tweede veulen ligt ergens in de wei ofzo). Maar goed, over zoiets maak ik me verder niet meer druk. So be it. Ik onthou het wel.
Jolliegirl schreef:madame is een uur geleden ook nog online geweest...
Die heeft er een dagtaak aan dit topic bij te lezen!
idefix4 schreef:nicole3939 schreef:Sommige mensen hebben nog wel vertrouwen in andere mensen
Sandy. Het blijkt dat je dus gewoon in iedereen het slechte moet zien?? Ben jij moeder??? Heb jij je kind wel eens bij een pony zien staan?? Opgelicht is dan snel gebeurt hoor.
Kijk maar eens in mijn onderschrift en ja ik durf er eerlijk voor uit te komen, dat ik ook niet slim gehandeld heb toen. Maar ja vertrouwen in de mens heet zoiets.
Ik heb je topic gelezen. Was er ook een paardrijdend familielid mee of ben je op 'eigen' houtje gegaan??? Dat kan ik niet opmaken uit je verhaal. Wel vreselijk dat je dan zo gestrafd wordt hoor. Ik ben ook moeder en rijd zelf paard. Moet er niet aan denken dat het mij zou overkomen! Heel veel sterkte!
Jolliegirl schreef:Jose22 schreef:Overigens heb ik de tweelingdracht bij Champie ook (erg actief) gevolgd en voel ik me ook een beetje bedrogen. Ook dat bleek een leugen (mja, het tweede veulen ligt ergens in de wei ofzo). Maar goed, over zoiets maak ik me verder niet meer druk. So be it. Ik onthou het wel.
dit had te maken met ene uiteindelijk toch afgestorven vruchtje...
yeah right....
Er zijn idd meer mensen belazerd toendertijd met dat topic...
Jolliegirl schreef:Jose22 schreef:Overigens heb ik de tweelingdracht bij Champie ook (erg actief) gevolgd en voel ik me ook een beetje bedrogen. Ook dat bleek een leugen (mja, het tweede veulen ligt ergens in de wei ofzo). Maar goed, over zoiets maak ik me verder niet meer druk. So be it. Ik onthou het wel.
dit had te maken met ene uiteindelijk toch afgestorven vruchtje...
yeah right....
Er zijn idd meer mensen belazerd toendertijd met dat topic...
Jolliegirl schreef:haar link is bijna net zoals de mijne.
Wij waren bevriend met deze dame
joto en ik hadden elke dag contact met haar.... en dit ging over vanalles en nogwat
ook over het zieke veulen... heir wisten wij van... maar wij wisten niét dat zij dit verzweeg voor evt. kopers...
En missy had contact ivm de updates over de merrie