Ooow nu wou ik helemaal dat ik nog 17 was Als je ook gewoon met paard mag komen!! Maar ja blijf toch maar bij het groomen! Sita, hoe houd Amy zich ? Houd ze het nog binnen Alle topics op kraamstal gaan er over dat die veulens allemaal te laat komen en dat ze er zo ongeveer uitgekeken worden. En hier hoopt iedereen dat ze de boel vooral maar binnen houd
_Bitje_
Geplaatst: 19-05-10 18:15
Mies schreef:
Misschien is het leuk om in de tijd dat we moeten wachten op de uitslag ergens af te spreken waar alle bokkers bij elkaar komen voor een groepsfoto?
ja leuk idee ik neem sowiezo mijn camera mee
Maaik
Geplaatst: 19-05-10 18:16
NHevaVD schreef:
Gaaf Maaik, rollen op commando... of liggen, dat snap ik niet helemaal
Niet liggen en niet rollen eigenlijk het is liggen en dan snel plat liggen en dan komt ie weer overeind voor z'n beloning Het is de bedoeling dat het gewoon normaal liggen wordt. Meneer is altijd zó enthousiast bij nieuwe dingen dat ik niet de kans krijg de beloning te geven zonder dat 'ie overeind springt.
Niks knaps aan, neem een Jolly en die verzint zelf de helft van z'n oefeningen Ik hoef bijna niks te doen. Ja af en toe een brokje geven want anders doet 'ie niks meer.
Vandaag ook weer, had ik hun tonnetje weer tevoorschijn gehaald. Daar zitten 2 gaten in en daar doe ik dan stukjes wortel in zodat als ze ermee gaan rollen er wortels stukjes uitkomen. (Jaa je moet je paarden bezig houden ) En Jol mocht niet dichtbij komen van de Fjord waarbij die in de paddock staat. En ik liep ook in de paddock, gaat 'ie achter mij staan en duwt 'ie me vooruit onder het motto 'als jij nou even dat paard verjaagd dan jat ik het tonnetje'. En als ik dan gewoon blijf staan de rent ie keihard op de fjord af, draait ie zich om, geeft 'ie een trap, en dan rent 'ie weer terug naar mij om me vervolgens weer achter mij te verstoppen.