Haha ja, dat klinkt heel leuk, tot je ziet wat er dan nog overblijft. Nu heb ik natuurlijk ook al veel ingevuld, maar ik durf de gok niet te nemen als ik alleen naar foto's kijk, want dat kan er zó anders uitzien dan het haar van die mii's.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-12-09 11:06
Mireille is er behoorlijk goed uit te halen.
Chann
Geplaatst: 24-12-09 11:12
Ik ga d'r foto's nog eens bekijken. Ik zou er wat aan hebben als ik wist of ze koude voeten heeft en of ze een muts of takkewijf is.
"Door zowel de buurtjes links als rechts sta ik er warm bij" die van jou vond ik trouwens goed, het duurde even voor ik 'm door had. (Maar dat was nog 'in het begin', ik denk dat ik 'm nu inmiddels wel snel eruit zou halen )
Warme voeten en 't lijstje van Cyntje, Neon? Ik had jou iig heel snel omdat je mii erg op jou lijkt.
Prrrr, beetje kort, maar verder prima geslapen. Ik heb serieus wel over teaMii's gedroomd, hoe krijg ik 't voor elkaar
En ondanks je antwoord gok ik maar op de mii waar ik je nu op hebt staan, ik zal toch wat meer risico's moeten gaan nemen, wil ik ooit nog ergens komen.
Is het trouwens toegestaan om de afbeeldingen uit de openingspost even in photoshop te zetten zodat ik iedereen kan "doorkrassen" die ik al heb? Het is erg lastig om zo te zoeken aangezien ik uit m'n hoofd niet meer weet wie ik al heb als ik aan 't zoeken ben en aangezien dat er steeds meer zijn, wordt 't steeds lastiger...
Liesjeloef
Geplaatst: 24-12-09 11:20
Jullie hebben veel gepraat zeg
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 24-12-09 11:26
prrrr jij bent tegenstrijdig! je zegt eerst, helaas dan geen muts, en daar na zeg je ik houd van mutsen?? hoe zit dit?