Zo, ik ben weer ingelogd. Is het nog de bedoeling om af en toe iets te laten weten of kunnen er inmiddels al een boel mensen kijken?
Sjoert schreef:Bonechi_ schreef:rupert bell??als ik zoek op windsorchamps krijg ik rupert bell...Heb nu een meeting. Straks vroeg lunchen om op tijd terugte zijn voor anky.
Ik hoor heel heel graag hoe of wat!! Ben op mijn werk en kan niet kijken en niet luisteren :-( Dus ik hou 't op Bokt!
chevax schreef:Zo, ik ben weer ingelogd. Is het nog de bedoeling om af en toe iets te laten weten of kunnen er inmiddels al een boel mensen kijken?als je ons bij wil houden, graag!! ik kan niet kijken op mijn werk...
xx_Horsiex schreef:Heb ook een twitter vraag gesteld haha.dussss... .klopt het dat ik rupert bell als gebruiker krijg?
Bonechi_ schreef:xx_Horsiex schreef:Heb ook een twitter vraag gesteld haha.dussss... .klopt het dat ik rupert bell als gebruiker krijg?Yep
Do you think the only reason the Dutch are going for Gold is because the Germans best riders are not competing in Windsor?
Kunnen we vandaag trouwens ook weer online via de radio meeluisteren? Kwam erachter wat ik gister evrkeerd egdaan had en moet nu gewoon kunnen luisteren als het goed is... Zal natuurljik graag live verslag van Totilas willen horen!