Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
picobello schreef:Eigenlijk ben ik van de foto's minder geschokt dan van het feit dat die pony nooit eens iets anders mag dan dressuur....
anneliesdj schreef:Ik vind dit wel erg domme excuses, net alsof Coby voor het eerst een paard longeert en niet weet hoe ze de longe vast moet maken. En stel dat dat wel zo is dan zie je nog voor de pony weg stapt dat hij te strak zit (en zou een pony die dit niet kent helemaal niet wegstappen). Hoe kan het dan dat er toch nog 4/5/6 (?) foto's van gemaakt zijn?
Daarbij vind ik het wel erg slap om te zeggen dat 'haar leerling' ervan geleerd heeft, op de foto's is toch duidelijk te zien dat Coby de boel vastmaakt. Dus zelfs al zóú het een foutje zijn (wat ik sterk betwijfel) dan zou het Coby's fout zijn en niet die van haar 'leerling'.
Erg sneu om te gaan ontkennen en een ander de schuld te geven.
Mireille1970 schreef:Netje schreef:WRONG. I was passing in front of the paddock when I have been very chocked by your lunging, had time to go and park my car far away, to take my camera and to walk back up to the paddock in order to take the pictures. You know very well the following...
Heeft eerst zijn auto nog geparkeerd (in dertig seconde ?)
Hahahahha kan wel, als hij alleen de handrem hoefde aantrekken en uitstappen en dan bliep-bliep op de sleutel drukken
talented schreef:Ik kan mijzelf toch echt wel vinden in haar post. Ik heb in de loop van dit topic een aantal posts gelezen, en gelijk even een profielvieuw gedaan. Daarin kom ik foto s tegen waarop paarden ook niet geheel correct worden bereden (lees; redelijk dramatisch). Dit betekent natuurlijk niet dat diegene niet het recht hebben om een discussie als deze aan te gaan, maar ik zie de effectiviteit er persoonlijk ook niet zo van in. Het gaat hier om een top pony, begeleid door professionele mensen, die hem inderdaad veel te strak hebben bijgezet. Maar wie zijn jullie (waarschijnlijk vind je nu dat ik alle bokkers over een kam scheer) om hierover een ophef als dit te maken. Je kan, wat ik begrijp uit verschillende posts, medelijden hebben met de pony. Dat is je goed recht, maar dan nog vind ik het alles behalve netjes om mensen af te gaan vallen zonder dat zij zich kunnen verdedigen. Waarschijnlijk ga ik behoorlijk offtopic nu, maar doe eens wat profielvieuws, en je kan niet meer dan mijn post (deels) beamen.
pompom schreef:primagirl schreef:Dat ze niks hebben gemerkt, dat er foto's werden gemaakt... :(:)
Mischien is dit wel iets waar deze dames zich niet voor schamen.\ :o
Ik vind het niet kunnen dat een paard op deze manier getraind word.
Zeker het is een momentopname en zal vast een hoger doel hebben maar dan nog.....dit is echt niet gezond.
Ik had altijd het idee dat juist Coby op een respectvolle manier bezig was met haar paarden.
Jammer dat juist diegene die een voorbeeldfunctie horen te hebben in de paardensport op deze manier bezig zijn.
Heb een paar maal naar de foto gekeken maar blijf het een meer dan walgelijk plaatje vinden
getup schreef:heeft trouwens aardig lang geduurd,voordat de foto's hier zijn aangekomen, in dat forum werd er op 18/08 al over gediscussieerd.
Dayenne_1 schreef:Zo hebben jullie allemaal al de andere kant van het verhaal gehoord dacht het niet he![]()
Dressuurstal van Baalen is een hele goede stal lees maar even op de website van Coby terug wat zij als reactie heeft gegeven voordat er hier een oordeel geveld word.
Ik les zelf bij Marrigje en ik kom dus regelmatig op DVB en alle paarden dus ook Powertje krijgen de allerbeste verzorging kan menigeen nog een puntje aan zuigen alles ziet er daar netjes en verzorgd uit en de paarden dus ook POWERTJE staan op nummer 1 elke dag maar weer 7 dagen in de week 24 uur per dag.
Die fotos zijn gemaakt maar wat er daarna gebeurde dat word niet gefotografeerd dus heeft iedereen zijn ongezouten mening alweer klaar.
EN JULLIE MAKEN ZELF ZEKER NOOIT FOUTEN???
Tja maar die worden niet gefotografeerd mensen kom op zeg!!!
Ik vind het echt schandalig wat hier allemaal over DVB en Angela word gezegd tis echt erg![]()
Lees even het gastenboek van DVB en je zult Coby haar reactie lezen!!!