Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Paardenfann4 schreef:Ze willen 150 euro borg voor je komt kijken, daar heb ik een screenshot van, dus dat is geen speculatie.
Wat?
En als je gaat kijken en het dier niet neemt wat gebeurt dan met de borg?
Goudhaan1 schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
pmarena schreef:Ik vind dat idee van een borg, om dat paard even voor je vast te houden, niet zo gek eigenlijk
Citaat:Ook dan zou ik het overigens an sich niet heel raar vinden dat ze het dan gebruiken als een donatie.
Mits ze daar open en eerlijk over zijn vooraf lijkt me dat niet zo gek, ze hebben er dan toch tijd in gestopt.
pmarena schreef:Dat kan je toch gewoon afspreken
Zet je in je voorwaarden: "als u interesse heeft in een paard en wilt komen kijken, dan vragen we een donatie van bedrag X om het paard voor u vast te houden en tijd aan uw bezoek te besteden. Besluit u het paard te adopteren dan krijgt u dit bedrag als korting". Even simpel gezegd
Dat het dan niet voor iedereen even aantrekkelijk klinkt kan je dan als organisatie op de koop toe nemen als er dan toch nog genoegklandizieinteresse is voor de paarden die je aanbiedt onder die voorwaarden
pmarena schreef:Zet je in je voorwaarden: "als u interesse heeft in een paard en wilt komen kijken, dan vragen we een donatie van bedrag X om het paard voor u vast te houden en tijd aan uw bezoek te besteden. Besluit u het paard te adopteren dan krijgt u dit bedrag als korting". Even simpel gezegd
Citaat:Dat het dan niet voor iedereen even aantrekkelijk klinkt kan je dan als organisatie op de koop toe nemen als er dan toch nog genoegklandizieinteresse is voor de paarden die je aanbiedt onder die voorwaarden
IHN schreef:volgens mij is topic hier op slot gezet, omdat pzb geklaagd heeft. denknik tenminste. In dit topic werd ook al aangegeven niet te speculeren. Dit terwijl heel bokt samenhangt vd speculaties, maar inzake pzb mag het ineens niet
Muiz schreef:Dat is je al vaker uitgelegd Mars, daar kunnen wij verder ook niets aan doen. Ik kan het je nogmaals uitgebreid privé uitleggen want hier in het topic is offtopic en geeft afleiding van het pzb onderwerp.
Korte samenvatting;
We hebben graag dat dit topic open blijft zodat er een plek is waar hier over gediscussieerd kan worden, daarvoor is bokt immers een discussieforum. Laat duidelijk zijn dat niet alle belangstellenden daar blij mee zijn en wij dus wel onder een vergrootglas liggen. Om sluiting en verwijdering van het topic te voorkomen willen we dit topic strak op de Bokt regels houden. Juist omdat er zo veel informatie in staat is het zonde als het weg zou moeten.
Ervaringen uit eigen hand? Top! Ook als die zeer negatief of positief zijn.
Speculatie of oproepen tot actie? Staan wij niet toe.
Little_Gift schreef:Maartje1990 schreef:Maar absolem had 1e hand situatie en die mocht verder niet besproken worden.
Net zoals artificious trouwens, hoe meer eerste hand kan het zijn dan iemand die er zelf een paard middenin zitten heeft?
Little_Gift schreef:Maartje1990 schreef:Maar absolem had 1e hand situatie en die mocht verder niet besproken worden.
Net zoals artificious trouwens, hoe meer eerste hand kan het zijn dan iemand die er zelf een paard middenin zitten heeft?