Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Overigens vind ik een schadeclaim van 2 miljoen toch lichtelijk overdreven.
Mistic schreef:*speculatie aan*
Ergens kan ik me ook nog voorstellen dat Van Beelen wellicht heeft aangegeven dat Tommie Visser haar zou kunnen uitkopen, maar dat hij het bedrag te hoog vond of het wellicht niet kon of wilde betalen. Waarom zou je betalen voor een paard wat toch al bij jou op stal staat. En dat hierna het balletje is gaan rollen en is geëindigd met het ophalen van het paard.
Als Van Beelen haar deel (als ze niet volledig eigenaar blijkt te zijn) dan aan een ander zou verkopen, weet je natuurlijk niet wat voor problemen je dan gaat krijgen.
Het zou me niets verbazen als Tommie Visser koste wat kost wil voorkomen.
*speculatie uit*
Overigens vind ik een schadeclaim van 2 miljoen toch lichtelijk overdreven.
manic schreef:Ben ik nou achterlijk of komt 2 miljoen voor 5 jaar neer op ruim 1000 euro per dag?
Eirikur schreef:Pa Visser is dik uitgekocht door Schiphol voor de aanleg van de 5e baan, dus tenzij van Beelen er een vraagprijs à la London aan heeft gehangen, denk ik dat "niet kunnen betalen" niet aan de orde is.
Lisitano schreef:Ik vind het maar een zacht ei. Dat vond ik al maar nu helemaal.
2 miljoen, kom op zeg.
Achteraf een factuurtje presenteren. Hij had het allemaal van tevoren moeten regelen. Als een goede kennis van je fietsenmaker is en altijd graties je fiets repareert kan hij toch ook niet 4 jaar later al die reparaties op je komen verhalen?! Zou wat zijn zeg.
Dan is het toch ook niet relevant of het paard nu 1000 of 1000.000 waard is? Het is toch simpelweg dé afspraak?
Edward Gal heeft ook niet huilie huilie zitten doen met rechtzaken. oliebol happens, ja kút, maar life goes on. Hij kan zijn tijd nu beter stoppen in andere paarden. Als pa Visser inderdaad zoveel centjes heeft hebben ze dat zo weer voor elkaar.
Eirikur schreef:Pa Visser is dik uitgekocht door Schiphol voor de aanleg van de 5e baan, dus tenzij van Beelen er een vraagprijs à la London aan heeft gehangen, denk ik dat "niet kunnen betalen" niet aan de orde is.
Zooist schreef:http://horses.nl/artikelen/mag-eigenaar ... -weghalen/
Hier staat nog watmeer juridische info over het paard weghalen bij degene die het paard traint.
ceasario schreef:Zooist schreef:http://horses.nl/artikelen/mag-eigenaar ... -weghalen/
Hier staat nog watmeer juridische info over het paard weghalen bij degene die het paard traint.
Die vertelt wel vaker fabeltjes.
Ashley5760 schreef:
Furrow schreef:dees_daan schreef:Daar kan ook zijn helft bij zitten he als hij er van overtuigd is dat hij mede-eigenaar is.
Kan je dan iemand verplichten om zichzelf uit te kopen?
Heb echt geen idee hoe dit allemaal tewerk gaat?