Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPenny schreef:Had erg interesse in Faye, ondanks haar hartruisje. Maar er staat al een vlammetje bij haar advertentie wat dus betekend dat er veel op haar geboden wordt.Jammer... Had haar een fijn thuisje kunnen bieden! Mijn huidige vos merrie lijkt sprekend op haar!
_manuela_ schreef:Wilco en wedford vind ik erger. Degene die daar op geboden hebben gaan ze vast niet als weidemaatje gebruiken. Die hebben straks met hun peesblessures, kissing spine etc gewoon weer een zadel op hun rug.
Charlottte schreef:_manuela_ schreef:Wilco en wedford vind ik erger. Degene die daar op geboden hebben gaan ze vast niet als weidemaatje gebruiken. Die hebben straks met hun peesblessures, kissing spine etc gewoon weer een zadel op hun rug.
Wellicht zijn oude eigenaren mee aan het bieden? Altijd makkelijk om zo snel te oordelen over iets, beetje kort door de bocht... Als het mijn oude paard zou zijn zou het geld mij ook niet meer veel uitmaken als ik mijn (oude) maatje daarmee een goed huis kan garanderen..
Anoniem schreef:Geen mens met normaal verstand die nu al zo hoog op die shire gaat bieden.
Degenen die daarop aan het bieden zijn zijn allemaal emotionele bieders. Het zou mij niks verbazen als het een paar pennymeisjes blijken zijn die er het geld helemaal niet voor hebben maar straks wel verplicht zijn een peperduur oud paard af te nemen wanneer alle serieus geïnteresseerden zich terugtrekken omdat de prijs in het belachelijke gaat lopen.
Esmeralda schreef:Als dit niet zo uitgebreid in de media was geweest, waren er normale schappelijk, naar waarde, paarden verkocht. Maar nu iedereen bied tegen elkaar op. De ene wil voor de andere niet onder doen.
Mensen die oprecht geïnteresseerd waren, maar niet veel geld hadden, maar wel een goed huis, zijn de dupe.
Echt durf te wedden als er een zak met huisvuil had gestaan, was er nog op geboden....
Silly1972 schreef:xPenny schreef:Had erg interesse in Faye, ondanks haar hartruisje. Maar er staat al een vlammetje bij haar advertentie wat dus betekend dat er veel op haar geboden wordt.Jammer... Had haar een fijn thuisje kunnen bieden! Mijn huidige vos merrie lijkt sprekend op haar!
Zaphir is ook erg leuk! en daar is nog niets op geboden