Skelton en big star, zo leuk. Laurens doet het helemaal niet slecht als commentator. Fout op de sloot van Zjur beetje zelfde als gister
Hé zitten ze daar van de NOS nou met z'n 3-en? Het is vast al genoemd, maar jullie gaan zo snel!Ik dacht dat Jeroen Dubbeldam er ook bij zit? Maar die heb ik nog geen 3 woorden horen zeggen
Hoe vaak gaan de Nederlanders nog fouten maken op de waterbak? Altijd, elke belangrijke wedstrijden zijn er mensen aan het klooien met dat water!
Amy8super schreef:Amy8super schreef:Op welke stream is het springen op dat eurovisionding?Nog een keer mijn vraag.Drie, volgens mij.
WHAHAHA. Broer kijkt mee. 'Deze moet dus meer strafpunten krijgen?' 'Ja' - 'Oke' *Blaast bij iedere weg de 'balken weg'*
Amy8super schreef:Amy8super schreef:Op welke stream is het springen op dat eurovisionding? Nog een keer mijn vraag. Stream is hetzelfde nummer als die van de nos, staat dus in de openingspost.
Goh zendt NOS zowaar wat paardensport uit, valt me nog mee.Ben niet meer gewend dat er mensen overheen praten haha
Amy8super schreef:Amy8super schreef:Op welke stream is het springen op dat eurovisionding?Nog een keer mijn vraag.3, stream op eurovision is gelijk aan die van de NOS.Maar het is ook gewoon op Nederland 1 mocht je bij een tv in de buurt zijn.
Sjoos schreef:Hoe vaak gaan de Nederlanders nog fouten maken op de waterbak? Altijd, elke belangrijke wedstrijden zijn er mensen aan het klooien met dat water! Gisteren was dat ook Jur maar als ik me niet vergis hebben de andere Nederlanders de waterbak foutloos gereden...