Mayflower_ schreef:Ik hoop dat Anita straks ook weer uit haar siësta ontwaakt is! Het is nu wel lang genoeg stil geweest.
bokkers in Rotterdam kunnen jullie niet snel een spandoekje maken voor Anita

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RM94 schreef:rixtb schreef:@ RM94: Die presentator in het filmpje van youtube.. is dat die sjanser van gister??
hihihihihihi daar ga ik eigenlijk wel een beetje vanuit want als wij geen commentaar hebben hoor je toch zachtjes de engelsen dat betekend dan dat ze in de buurt zitten dus...........................
Borahlover schreef:Okee of ik ben erg blond of ik zie het niet in de OP staan. Wel voor startlijsten enz. maar livescoring?
RM94 schreef:Borahlover schreef:Okee of ik ben erg blond of ik zie het niet in de OP staan. Wel voor startlijsten enz. maar livescoring?
Vooruit dan om dat ik in een goed bui benenjoy
http://www.ekdressuur2011.nl/startlijsten___uitslagen/
Citaat:"Anita, ben je al terug van plassen? We zijn erg benieuwd naar de nieuwe paardenrassen!"
HorseTimeXL schreef:Ik ben er weer klaar voor! Ben benieuwd hoe Fuego het gaat doen en uiteraard onze edje en adelinde. en ook stiekem wel totilas. Hij is volgens mij een stuk minder populair geworden, nadat Utopia de ring had verlaten haha