Ania schreef:en die jurist (advocaat) gaf meermalen aan dat hij totaal geen verstand had van paarden. geen wonder dat ie ging stotteren.
overigens vond ik die mevrouw in de eerste instantie redelijk meewerkend voor alberto, maar de manier van benaderen van Alberto deed haar houding tegenover hem (terecht) veranderen.
Tsja, wat heeft hij aan een reactie van haar als hij geen camera en geen geluid mee mag nemen?? Tis uiteindelijk toch televisie.
Ik vind ook wel dat ze wat minder hadden kunnen herhalen en wat meer onderzoek hadden kunnen laten zien/hard bewijs kunnen laten zien. Het is me nu nog steeds niet duidelijk wat die paarden van die Belg nu allemaal mankeerden. Ik neem tenminste aan dat hij niet in de uitzending zat vanwege mok... Het zal echter niet mee zijn gevallen om een proffesional herkenbaar op TV te krijgen voor zo iets.
En hoewel iedereen wellicht een onderzoeksplicht heeft en het niet echt heel verstandig was van deze mensen om de paarden op deze manier te kopen voor deze bedragen, is dat nog geen vrijbrief voor deze "dame" om de mensen op te lichten. Sterker nog. Als ik door heb dat iemand weinig verstand van paarden heeft, dan raad ik mensen aan om kenners en gediplomeerde mensen mee te nemen en informatie te verzamelen over het onderwerp of dier. Dan denk ik niet: laat ik daar eens een slaatje uitslaan.
Wat mij betreft dus echt het laagste van het laagste. Echt een zeer asociaal persoon in doen en laten. Zowel voor de mensen die teleurgesteld raken, als voor de paarden die aan onmogelijke verwachtingen moeten voldoen.