Ik heb ook twitter.Ben al aan t zoeken, maar kan t nog niet zo snel vinden.Liet niet op te letten bij t adres
xVeraaa schreef:Ik heb ook twitter.Ben al aan t zoeken, maar kan t nog niet zo snel vinden.Liet niet op te letten bij t adresWindsorchamps, ik heb ook twitter.
Ok, wil iemand aan Carl Hester vragen of die Uthopia van hem echt de toekomstige concurrent kan worden van Totilas.
zo heb nu ook de radio aan!hoop trouwens dat anky nu niet een onderdeel van haar proef vergeet hoop dat ze vandaag bij het sporjournaal iets meer tijd besteden aan onze toppers i.p.v alleen maar voetbal hockey e.d.
Lentemorgen: @windsorchamps Question coming from dutch forum www.bokt.nl: How do you feel about Isabell Werth not being able to participate? Van wie is dat?
Sjoert schreef:Je kunt vragen stellen aan de commentatoren op de radio.aha das idd wel handig.. en wordt daar nog een beetje accuraat op gereageerd?
malloesje schreef:Sjoert schreef:Je kunt vragen stellen aan de commentatoren op de radio.aha das idd wel handig.. en wordt daar nog een beetje accuraat op gereageerd?Gisteren waren ze er vrij snel mee. Al bleef de vraag van "Lentemorgen" over Isabel Werth, niet onverwacht, onbeantwoord.
Weet iemand of er nog een site is waar je met Paypal kunt betalen om te kijken? Wil het zo graag zien maar heb geen creditcard