Je kan mij vertellen dat hij zo 30 sec. gelopen heeft en dat je dan pas ziet dat het
te strak zit. Iedere jan .... kan al bij het omdoen zien in wat voor houding je hem staat
te binden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sullie97 schreef:Waar zijn deze citaten vandaan gehaald, want daar ben ik wel benieuwd naar. Niet dat ik Coby wil ophemelen, maar ik ben gewoon benieuwd naar de site/bron.
Mireille1970 schreef:Ik begrijp niet eens dat Coby deze conversatie aangaat. Alleen ZIJ weten waarom deze foto's genomen konden worden.
Dat - nogmaals, en dan zal ik jullie verder niet lastig vallen - maakt ze niet anders dan ieder ander die iets met dieren doet... Ik zou willen dat de hele wereld zo met zijn paarden en andere dieren om zou gaan als deze mensen...
En ja, OOK als ze ze dan af en toe zo zouden longeren. En dat roep ik niet om het voor iemand op te nemen, maar wel omdat de gesprekken op Bokt 9 van de 10 x gaan over het neerhalen van de top.
Tjeetje wat zou de sport in heel de wereld er mooi uit zien als iedereen maar de helft zou kunnen omgaan met en rijden op paarden als de gemiddelde Bokt-leden.
japke schreef:dus trek je eerst met flinke kracht die er voor nodig is waarschijnlijk je paard zo bij te zetten en dan vervolgens laat je je paard een rondje rond je heen stappen enmischien toch iets te strak
???
Zo zal het vast gegaan zijn
Mireille1970 schreef:En ja, OOK als ze ze dan af en toe zo zouden longeren. En dat roep ik niet om het voor iemand op te nemen, maar wel omdat de gesprekken op Bokt 9 van de 10 x gaan over het neerhalen van de top.
Tjeetje wat zou de sport in heel de wereld er mooi uit zien als iedereen maar de helft zou kunnen omgaan met en rijden op paarden als de gemiddelde Bokt-leden.
jiehaaa schreef:Mireille1970 schreef:En ja, OOK als ze ze dan af en toe zo zouden longeren. En dat roep ik niet om het voor iemand op te nemen, maar wel omdat de gesprekken op Bokt 9 van de 10 x gaan over het neerhalen van de top.
Nou, dat is wat genuanceerder hoor, op HAW wordt ook 9 van de 10 x iemand afgekraakt, en dat gaat toch doorgaans om het "gewone" paardenvolk, niet om de hippische elite!![]()
Maar ook je laatste alinea is doorspekt met negativiteit over de bokkers. Waarom? Ben jij van mening dat "gewone/gemiddelde" bokkers (zoals ikzelf) zich niet mogen uitspreken over zaken die niets meer met paardenwelzijn te maken hebben? Waarmee ik niet pretendeer dat ik alles zo goed weet of doe, nee zeg, ik maak vele fouten en leer daar elke keer weer van. En dat geldt vast ook voor een hoop andere bokkers. Wat is er mis met een discussie over dingen die je ziet en waar je stevige vraagtekens bij zet? Dat impliceert toch niet automatisch dat wij allemaal perfect zijn? (Ik ga er vanuit dat je het in het algemeen bedoelt maar ik betrek je woorden maar even op mijzelf)
Jasper schreef:De fotograaf heeft gereageerd op het forum SL en bestrijdt het verhaal van Coby dat P&P maar één rondje zo heeft gelopen. Het hele verhaal wordt steeds dwazer
bericht DVB schreef:Ik en mijn leerling kijken naar de longe en concluderen snel dat de longe niet goed zit.
Ilsemarie schreef:Ik denk ook niet dat hij zo ook in draf en galop gelopen heeft want dan zou de fotograaf, zeker als hij op sensatie uit is, daar ook wel een hele rits foto's van hebben... maar blijft die bovenstaande zin vraagtekens oproepen.
Arabesk schreef:Ilsemarie schreef:Ik denk ook niet dat hij zo ook in draf en galop gelopen heeft want dan zou de fotograaf, zeker als hij op sensatie uit is, daar ook wel een hele rits foto's van hebben... maar blijft die bovenstaande zin vraagtekens oproepen.
ik denk dat het fysiek niet eens mogelijk is voor een paard om in die houding harder te gaan dan stap
Nikka schreef:Iemand die genoeg frans spreekt om zich aan te melden bij het forum en de fotograaf om verduidelijking te vragen?
Arabesk schreef:Ilsemarie schreef:Ik denk ook niet dat hij zo ook in draf en galop gelopen heeft want dan zou de fotograaf, zeker als hij op sensatie uit is, daar ook wel een hele rits foto's van hebben... maar blijft die bovenstaande zin vraagtekens oproepen.
ik denk dat het fysiek niet eens mogelijk is voor een paard om in die houding harder te gaan dan stap