Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:Er is in Nederland al een tijdje toezicht op het voorterrein, dat is dus allang geregeld.
Elisa2 schreef:Ja is ook wat ik irl van hem heb gezien, maar ik weet niet wat hij achter gesloten deuren doet.
Overigens bedoel ik jurering voor het losrijden. Geen toezichthouder, dat is wel een goede stap uiteraard.
Benzz schreef:Veronica2 schreef:Er is in Nederland al een tijdje toezicht op het voorterrein, dat is dus allang geregeld.
Ga jij als toezichthouder de grote jongens op het voor terrein maar eens aanspreken.
Overigins, ik heb Helgstrand heel vaak zien losrijden en dat zag er altijd vriendelijk uit. Stuk vriendelijker dan enkele Nederlandse toppers.
BeFunny schreef:Elisa2 schreef:Ja is ook wat ik irl van hem heb gezien, maar ik weet niet wat hij achter gesloten deuren doet.
Overigens bedoel ik jurering voor het losrijden. Geen toezichthouder, dat is wel een goede stap uiteraard.
Ook tijdens het inrijden zijn filmpjes waarin hij grof is.
https://youtu.be/ZnHh_KfFlsw?si=uIy3d_Ns9bRxkyOx
JeanneV schreef:![]()
wat een onzin!!! was in de tijd van Don Schufro al voorbij de grenzen van het toelaatbare... alleen toen werdt er nog anders naar de sport gekeken! In die tijd spraken al heel veel mensen afkeurend over zn rijden!!
Benzz schreef:Veronica2 schreef:Er is in Nederland al een tijdje toezicht op het voorterrein, dat is dus allang geregeld.
Ga jij als toezichthouder de grote jongens op het voor terrein maar eens aanspreken.
rien10 schreef:nikkel schreef:Waarschijnlijk een utopie, mensen van buiten inhalen, die voldoende kennis hebben van de ruitersport.
Die hebben denk ik niet de ambitie om toezichthouder voorterrein te worden.
En wie zouden dat moeten zijn dan? Trainers? Juryleden? Ruiters? Fokkers?
Ieder heeft een belang.
Dark7 schreef:Mensen al beelden gezien buiten de trailer?
Op TikTok staan wat beelden van de docu…
Walgelijke praktijken, die helaas ook voor veel andere paarden dagelijkse kost zijn, triest
Dark7 schreef:@prompter
Dit is iets wat ik vaak zie, een “prof” wordt vaak zo lyrisch over gedaan, heb dat nooit begrepen.. maar die duw/trek/schop/sla praktijken komen echt op alle niveaus voor, en op (bijna) “elke” stal loopt er wel 1 zo’n misselijke rond
Dark7 schreef:Mensen al beelden gezien buiten de trailer?
Op TikTok staan wat beelden van de docu…
Walgelijke praktijken, die helaas ook voor veel andere paarden dagelijkse kost zijn, triest