Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Hij heeft gisteren nog op Insta gepost. Maar hij is natuurlijk nier verplicht om te posten.
Het is nu een kwestie van de lange adem en hopen dat er geen complicaties komen.
De discussie dat het paard niet vervoerd en geopereerd had moeten worden is zinloos. Beiden is inmiddels achter de rug en daar kun je van alles van vinden maar dat verandert niets aan de feiten.
Mondy schreef:Tja, zijn wel meer mensen die tot een bepaalde leeftijd vooruitdenken en dan vastlopen. Op je 30e moeder zijn, voor je 40e huisje boompje beestje, werken tot pensioen, en dan zodra die leeftijd gehaald is en de plannen wel of niet gelukt zijn ineens niet meer weten wat nu.
Daar hoef je geen dramaqueen, labiel persoon oid voor te zijn.
Hoeveel van ons maken niet de meest wilde plannen ? In mn vriendenkring ken ik er al genoeg die bij wijze van elke weer een ander mooi plan hebben. 1e komt uit ander niet.
Ik vind t juist mooi om te zien hoe t in de koppies kan werken.
Telpeva schreef:Als ik google op 35 jaar en China dan kom ik ook allerlei dingen tegen, mij zou het niet verbazen als het ook wat met een ideaalplaatje in de cultuur te maken zou hebben. Want geen baan, geen huis, single, geen kinderen, geen geld, mogelijk al 'te oud' om nog te worden aangenomen ergens (van wat ik over China las he). Op mij komt het een beetje over als een soort besef dat hij in zijn leven gefaald zou hebben omdat hij die dingen niet gehaald heeft op die leeftijd.
Maar dat is ook allemaal gokken van mijn kant, ik zie hem niet als labiel. Als hij labiel zou zijn dan had hij denk ik ook niet zo ver gekomen met zijn paard.
Mondy schreef:Waarom ben je labiel als je plannen deelt, ookal komen ze niet uit. De een deelt elke dag goedemorgen plaatjes, de ander elke poep en scheet van kind de ander weer iets over crypto enz enz.
Waarom zou de een labiel zijn en de ander niet.