Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:59

secricible schreef:
_San87_ schreef:

Openingstijden, ja. Maar binnen de openingstijden moet je altijd naar je eigen paard kunnen en daar niet eerst toestemming voor moeten vragen :?.

Eens. Maar ik vraag me dan altijd af of de soep echt zo heet is als hij wordt opgediend.

Als het er letterlijk zo staat zoals hier gekopieerd werd, dan is het best multi-interpretabel dus snap ik wel dat er wat over wordt gezegd :=.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:01

candalisa schreef:
Ze hebben ook al aangegeven dat de “instanties” willen dat het paard naar hun wordt overgeplaatst. [knip]

Dat heb ik nergens zien staan...?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:12

pmarena schreef:
candalisa schreef:
Ze hebben ook al aangegeven dat de “instanties” willen dat het paard naar hun wordt overgeplaatst. [knip]

Dat heb ik nergens zien staan...?

Zie dat veel van hun reacties weg zijn bericht wat er stond was dat zij de gemeente moest inschakelen en de instanties ervoor konden zorgen dat het paard in een door hun toegewezen opvang terecht kon en ze dan makkelijker een eigenaar konden opsporen. Ook dat ze het gegevens van het paard zouden hebben zie ik nergens meer staan

fotolijstje

Re: Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:29

Het bericht is nog steeds niet verwijderd op verzoek van de vinder na 3 keer vragen. :+
Gewoon niet luisteren he
ze hebben wel wat nieuws erbij gezet. Dat ze nieuwe informatie moeten delen met de vinder.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:30

het handelt hier niet om een inbeslaggenomen paard, dus de instanties hebben hier geen rol. PzB kan dus niet eisen dat het dier naar hen gaat. (Wat ze anders ook niet kunnen)

TS kan aangifte doen bij de politie over het feit dat ze een paard heeft gevonden en dat de eigenaar zich ofwel op bureau of bij TS meldt.

Pumpkinbroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:37

fotolijstje schreef:
Het bericht is nog steeds niet verwijderd op verzoek van de vinder na 3 keer vragen. :+
Gewoon niet luisteren he
ze hebben wel wat nieuws erbij gezet. Dat ze nieuwe informatie moeten delen met de vinder.

Ja ze schrijven in de comments dat ze dat ook niet gaan doen.

Wel bijzonder dat dit dan wel allemaal blijft staan op hun pagina. Of ze gaan vandaag nog flink bezig met berichten verwijderen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:43

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet aan de regels van Bokt.nl voldeed.
Laatst bijgewerkt door Muiz op 31-08-22 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:08

Okee, ze hebben een groot netwerk dus dat is goed. Ze hadden het bericht alleen moeten delen ipv zelf iets te maken.

En het kan best zijn dat ze gevraagd zijn te helpen. Misschien zag iemand dat bericht, een vrijwilliger of wat dan ook, en heeft die iets gezegd in de trant van "kunnen jullie daar niet bij helpen?". Dat weet je niet.

Maar, wat ik lees reageren ze niet eens op de PB's van degene die hem heeft opgevangen. Dan vraag ik me dus af of er überhaupt informatie met haar gedeeld gaat worden. Juist nu al zorg je dan toch dat er goed contact is als je het beste voor dat paard wil? |o

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:11

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat het niet aan de Bokt regels voldoet.
Laatst bijgewerkt door nathalie25 op 31-08-22 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:20

nathalie25 schreef:
[ [url=m/jYZUNP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is ook gewoon liegen..

Nee hoor, kan prima dat ze dat gedaan hebben want er is heel veel informatie gedeeld door de houder, inclusief stamboek naam ed. Dus het zal me niets verbazen als (via via) het chipnummer gewoon gedeeld is met PzB en ze dit hebben nagetrokken.

Komt net zoveel uit als bij de houder en is totaal niet nuttig, maar betekend niet dat ze het misschien niet gedaan hebben.

Zie dat de houder van dit paard duidelijk reageert en communiceerd op de post. Hopelijk krabt PzB zich een keer achter de oren en delen ze gewoon het bericht van haar ipv deze actie.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:32

Hetgeen wat mij erg duidelijk is geworden, is dat PZB een zeer slecht vermogen heeft tot zelfreflectie...

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:38

Maar ze zijn dan wel weer creatief. 5 euro entree voor een open dag, ik snap nu waarom ze alleen daar vragen willen beantwoorden :Y)

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:39

Bielsje schreef:
Maar ze zijn dan wel weer creatief. 5 euro entree voor een open dag, ik snap nu waarom ze alleen daar vragen willen beantwoorden :Y)

Serieus?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:45

Dreamboy schreef:
Bielsje schreef:

Serieus?

Op hun FB staat een link waar je tickets kunt bestellen :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:50

Bielsje schreef:

Wauw :')

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:50

MarliesV schreef:
nathalie25 schreef:
[ [url=m/jYZUNP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is ook gewoon liegen..

Nee hoor, kan prima dat ze dat gedaan hebben want er is heel veel informatie gedeeld door de houder, inclusief stamboek naam ed. Dus het zal me niets verbazen als (via via) het chipnummer gewoon gedeeld is met PzB en ze dit hebben nagetrokken.

Komt net zoveel uit als bij de houder en is totaal niet nuttig, maar betekend niet dat ze het misschien niet gedaan hebben.

Zie dat de houder van dit paard duidelijk reageert en communiceerd op de post. Hopelijk krabt PzB zich een keer achter de oren en delen ze gewoon het bericht van haar ipv deze actie.

In het andere topic is aangegeven dat ze deze gegevens niet gekregen hebben.

Als ze het via via toch ontvangen hebben is het ook niet echt heel transparant.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:02

Avalanche schreef:
Bielsje schreef:

Lekker "open" die dag.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:04

Babootje schreef:
Bielsje schreef:

Lekker "open" die dag.[/quote]

Hun spaarpot staat open :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:43

Zie dat wel vaker bij open dagen dat je er voor moet betalen. Wel apart inderdaad.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:56

Je moet ook betalen als je naar een paard komt kijken, omdat er veel mensen afzeggen. Ik weet niet of dat gebruikelijk is als je een paard koopt, maar ik zou zelf dan al afhaken.

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:57

Paardenfann4 schreef:
Je moet ook betalen als je naar een paard komt kijken, omdat er veel mensen afzeggen. Ik weet niet of dat gebruikelijk is als je een paard koopt, maar ik zou zelf dan al afhaken.

Echt???? Dit zou voor mij een echt no go zijn....erg apart

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:01

Ze maken zichzelf steeds belachelijker. Snap nog steeds niet al die volgers.........

Maar goed, ze wilden groter, luxer en grote kans dat ze nu ook zichzelf de nek omdraaien.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:18

Ze willen 150 euro borg voor je komt kijken, daar heb ik een screenshot van, dus dat is geen speculatie.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:18

Ik wilde toch eigenlijk wel gaan, maar zag toen een wat vreemde reactie onder het bericht over de open dag. Iemand heeft een week of 2 geleden kaarten besteld, krijgt een mail dat de bestelling is geannuleerd met daarin een link die naar een vreemde website linkt :')

Maar goed, ik wil wel doneren

5 euro aan een kritische bokker die naar de open dag wil :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:29

Paardenfann4 schreef:
Ze willen 150 euro borg voor je komt kijken, daar heb ik een screenshot van, dus dat is geen speculatie.

Wat?
En als je gaat kijken en het dier niet neemt wat gebeurt dan met de borg?