Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:Schoentje schreef:Ik doel vooral op de reacties over op de sociale media. Topruiters krijgen door de jaren heen echt wel een dikke huid, maar als iedereen je zowat afslacht online, dan doet je dat echt wat hoor.
Het ergste is, de reacties van die personen zijn vaak mensen die zelf niets kunnen, vaak niet eens kunnen doorzitten zonder aan zn kop te hangen.
Wat er nu bij Adelinde gebeurd vind ik ook zo schandalig, dan schaam ik mij echt voor mijn medelanders.
Schoentje schreef:connie64 schreef:mindim je kan heus wel aardig zijn tegen mensen en toch je paard slaan duhhhh
Jur is juist vriendelijk tegen zijn paarden. De uitleg heb ik al eerder gegeven.
En we hebben het hier over 3 tikken op een bilspier hè. Dat voelt hij bij het de ring uitstappen al niet meer.
Lichamelijk voelt dat paard zich top, doordat hij geweldig gereden, verzorgd en gevoerd wordt. Dat korte pijntje staat in schril contrast tot de constante lichamelijke ongemakken die de paarden van gemiddelde amateurs voelen. Die voelen hun ongemakken ook nog als ze in de wei staan.
Sorry, als ik hiermee mensen hier beledig, maar dit is in mijn ogen wel de waarheid.
connie64 schreef:Verder doen jullie een paar tikjes af alsof het niet erg is....waarom wordt hij dan gediskwalificeert en wat is de reden dat t paard weigerde>misschien pijn,moe,geen zin noem maar op.
Danielleeee_ schreef:Maar hoe komt het dan dat het paard zijn vertrouwen zo is verloren/zo onzeker is geworden? Staat dat los van het slaan de vorige keer?
R12312 schreef:connie64 schreef:Verder doen jullie een paar tikjes af alsof het niet erg is....waarom wordt hij dan gediskwalificeert en wat is de reden dat t paard weigerde>misschien pijn,moe,geen zin noem maar op.
Supervoorzichtig en zondag niet helemaal fijn bij de eerste van de driesprong. Daardoor beledigd......en volgens mij is het sowieso al een baas, die zirocco.
Correct me if im wrong Schoentje.
mairead schreef:Iemand de team resultaten tot nu toe? Ik kan ze online nergens vinden.
connie64 schreef:mindim,ik doelde op het feit dat jij schrijft dat je bij hem in t dorp woont en hem een aardige man vind,ik geeft als antwoord dat ook aardige mannen hun paarden kunnen slaan,ik val jou nergens op aan,niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.
Verder doen jullie een paar tikjes af alsof het niet erg is....waarom wordt hij dan gediskwalificeert en wat is de reden dat t paard weigerde>misschien pijn,moe,geen zin noem maar op.
MariekeB schreef:connie64 schreef:mindim,ik doelde op het feit dat jij schrijft dat je bij hem in t dorp woont en hem een aardige man vind,ik geeft als antwoord dat ook aardige mannen hun paarden kunnen slaan,ik val jou nergens op aan,niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.
Verder doen jullie een paar tikjes af alsof het niet erg is....waarom wordt hij dan gediskwalificeert en wat is de reden dat t paard weigerde>misschien pijn,moe,geen zin noem maar op.
Als je nadat je uitgebeld bent je paard slaat .. ben je per definitie gediskwalificeerd. Is een (goede) regel.
Ik vind het erg fout, hij heeft z'n excuus aangeboden. En als het hierbij blijft ( en erv erder geen rare verhalen over hem de ronde doen ) kan ik hier vanuit mijn eigen gevoel overheen stappen.
Dom, en oneerlijk, maar in de hitte van de strijd.......
R12312 schreef:Wat ik overigens al eerder opmerkte, die tikken waren volgens mij niet voor die stop, maar omdat ie zo gruwelijk achter het been werd daar.
In het topic van zondag, want iedereen gaat er maar van uit dat ie een klap krijgt omdat ie stopte.