Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Ik begrijp dat niet goed. Wat wordt er bedoeld met de plaatsing? De jury geeft toch alleen punten per onderdeel en daar komt automatisch een plaatsing uitrollen? Of begrijp ik dat dan verkeerd?
Jotoma schreef:Oh nieuwe discussie: adelinde mogelijk aangeklaagd voor dierenmishandeling:
http://www.bitmagazine.nl/artikelen/mog ... um=twitter
Janine1990 schreef:Silkwood schreef:Hmm ligt eraan, vind plaatsing belangrijk, maar soms heeft dat geen zin als de scores uit elkaar lopen..
Snap ik hoor.
Maar ik denk dat je door de plaatsing gelijk te trekken toch eerder een duidelijk beeld krijgt van wie er nu echt zo vaak naast zit.
Ach, ze zijn in ieder geval wel bezig met een monitor voor de FEI juryleden. Ook bij de KNHS op Subtop niveau gebruiken ze dit geloof ik. Erg interessant!
Janine1990 schreef:BaileyMix schreef:Ik begrijp dat niet goed. Wat wordt er bedoeld met de plaatsing? De jury geeft toch alleen punten per onderdeel en daar komt automatisch een plaatsing uitrollen? Of begrijp ik dat dan verkeerd?
Als je op de uitslagen kijkt, kan je per jury ook kijken welke plaats de ruiter heeft bij die jury. Dus je kan per jury zien wie er op 1 staat. Zo hebben de jury's bij E en B Carl Hester niet op 1 staan in tegenstelling tot de andere ruiters. Die hebben Tinne Vilhelmson Silven op 1 staan.
Je kan je afvragen wat je belangrijker vindt: Elke jury geeft dezelfde punten of de jury's hebben een zoveel mogelijk gelijke ranking. (dus dezelfde ruiters op plaats 1 t/m 3 etc.)
michelle___ schreef:Cowgirl schreef:Krijg zo'n Banner onderin beeld: Yarden uitvaart verzorging![]()
![]()
![]()
De krijgen het nog druk met ons
Wij hebben tegenwoordig een Yarden filiaal in het dorp. Maar ook echt precies als je het centrum in rijd staat ie pal voor je neus.
Janine1990 schreef:cjb schreef:De discussie gaat nu om de hoogste en laagste totaalscore eruit te halen.
Maar waarom doen we dit niet per onderdeel van de proef.
lijkt mij nog eerlijker.
Vind ik best interessant, hoeveel zal dit uitmaken in de plaatsing? En natuurlijk, hoeveel maakt dit uit in de score... Goed punt!
Roodvos schreef:Janine1990 schreef:Vind ik best interessant, hoeveel zal dit uitmaken in de plaatsing? En natuurlijk, hoeveel maakt dit uit in de score... Goed punt!
Maar dan krijg je geen volledig protocol meer per jury maar alleen nog een eindtotaal.
Lijkt me ook geen probleem, maar kunnen we niet meer mopperen over dat jury X zulke gekke punten geeft.
Wuis schreef:De scoring is echt bizar. Ik ga nog twee combi's kijken en daarna kap ik ermee. Dat heb ik nog nooit eerder in de geschiedenis gedaan.Ik ben er wel klaar dat de punten echt op naam binnen komen. Ik weet nu al dat Isabel enorm hoog gaat eindigen terwijl ik dat nooit een fijn beeld vind om naar te kijken.