Rindin schreef:Ik vond het hier en daar zelfs wat lui ogen. Maar ik vind het zo'n sympathiek paard, echt een schatje. Helemaal met die dikke pens nu, maakt hem nog schattiger
Helemaal mee eens.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stef_Alinde schreef:Wat veel gezeur om de stream al alle dagen :p.
Ik heb hem al alle dagen aan staan op me laptop op wifi, zonder glasvezel, en hier werkt het al alle dagen perfect.
Enig wat ik heb moeten doen is onderin bij HQ hem van auto af moeten halen.
Ik gebruik trouwens opera
Sunrise_ schreef:Rindin schreef:Ik vond het hier en daar zelfs wat lui ogen. Maar ik vind het zo'n sympathiek paard, echt een schatje. Helemaal met die dikke pens nu, maakt hem nog schattiger
Haha ik wil een Valegro-onesie en een mega Valegro knuffelpaard waar je op kan liggen, gewoon omdat hij zo koddig is.
Sunrise_ schreef:Rindin schreef:Ik vond het hier en daar zelfs wat lui ogen. Maar ik vind het zo'n sympathiek paard, echt een schatje. Helemaal met die dikke pens nu, maakt hem nog schattiger
Haha ik wil een Valegro-onesie en een mega Valegro knuffelpaard waar je op kan liggen, gewoon omdat hij zo koddig is.
Stef_Alinde schreef:Wat veel gezeur om de stream al alle dagen :p.
Ik heb hem al alle dagen aan staan op me laptop op wifi, zonder glasvezel, en hier werkt het al alle dagen perfect.
Enig wat ik heb moeten doen is onderin bij HQ hem van auto af moeten halen.
Ik gebruik trouwens opera
michelle___ schreef:History_ schreef:Teamrangschikking ziet er al anders uit.
Het goud is wel al binnen voor DE, lijkt me niet dat ze nog ingehaald kunnen worden én ze hebben nog een ruiter te gaan
En laat die ruiter nou ook écht goed zijn.