Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:bliver schreef:Dan kan je twee dingen afvragen. Waarom zit er een slot op de deur en waarom komt zij terwijl ze weet dat Tommie weg is dat paard halen zonder bericht
Dat van dat slot op die box vraag ik mij ook af. Maar waarom zou zij der paard niet gewoon mogen ophalen.
Want dat staat ook in de paardenkrant, dat zij nooit heeft toegezegd dat Visser de helft van t paard kreeg.
bliver schreef:Nou als jouw paard ergens in training staat is het vreemd als jij hem zonder enig bericht komt ophalen terwijl je weet dat de ruiter weg is. Dan doe je het met voorbedachte rade stiekem. Dat bewijst ook het slot dat op de box zit dat er al onenigheid was en dat er gedreigd is dat ze hem op zou komen halen anders doe je geen slot op zijn box.
R12312 schreef:bliver schreef:Nou als jouw paard ergens in training staat is het vreemd als jij hem zonder enig bericht komt ophalen terwijl je weet dat de ruiter weg is. Dan doe je het met voorbedachte rade stiekem. Dat bewijst ook het slot dat op de box zit dat er al onenigheid was en dat er gedreigd is dat ze hem op zou komen halen anders doe je geen slot op zijn box.
Precies, en dus klopt het verhaal van Tommie wederom niet.
FriesWytske schreef:Tja, R12312. Je kunt wel zeggen dat het verhaal van Tommie niet klopt. Maar kun jij bewijzen dat het verhaal van de andere partij wel klopt. Ikzelf denk dat de waarheid ergens in het midden van beide partijen ligt. Bovendien heeft de politie niet voor niks vorige week 15 mensen opgepakt.
FriesWytske schreef:Tja, R12312. Je kunt wel zeggen dat het verhaal van Tommie niet klopt. Maar kun jij bewijzen dat het verhaal van de andere partij wel klopt. Ikzelf denk dat de waarheid ergens in het midden van beide partijen ligt. Bovendien heeft de politie niet voor niks vorige week 15 mensen opgepakt.
bliver schreef:Tommie heeft aangegeven dat er onenigheid was over wel of niet verkopen en dat hij een brief van zijn advocaat heeft gestuurd naar mevrouw. Hij heeft haar die middag aan de telefoon gehad om een afspraak te maken voor de week erna om alles uit te spreken. Dus hij heeft wel aangegeven dat er wat aan de hand was. Als er dan een slot op zijn box zit dan zou ik toch denken dat er gedreigd is dat het paard zou worden opgehaald en dat het slot een voorzorgsmaatregel was.
R12312 schreef:FriesWytske schreef:Tja, R12312. Je kunt wel zeggen dat het verhaal van Tommie niet klopt. Maar kun jij bewijzen dat het verhaal van de andere partij wel klopt. Ikzelf denk dat de waarheid ergens in het midden van beide partijen ligt. Bovendien heeft de politie niet voor niks vorige week 15 mensen opgepakt.
Ik kan niets bewijzen want ik was er niet bij en ken de voorgeschiedenis niet. Maar ik vind het wel bijzonder dat alles zo tegenspreekt. Helemaal na dat verhaal bij PenW.
Citaat:Tommie Visser zal via een civiele procedure eisen dat hij het dressuurpaard Vingino, dat vorige week na een vechtpartij in het Noord-Hollandse Vijfhuizen in beslag werd genomen door de politie, terug krijgt voor trainingen. Volgens zijn advocaat Luc Schelstraete zal hij twee miljoen euro claimen als dit niet wordt toegekend.