Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:_San87_ schreef:Heeft iemand trouwens nog naar de staat van de zadels/hoofdstellen en tuigen gekeken?
Ik heb naar 2 zadels gekeken, 1 stubben, maar die miste 1 stijgbeugel met riem. Voor de rest zag die er wel goed uit.
De ander weet ik niet meer zeker welke dat was (ik dacht KN), maar daar waren de stijgbeugelriemen helemaal beschadigd en van de stijgbeugels ontbraken de ... antislip?leertjes.
martinique schreef:_San87_ schreef:Heeft iemand trouwens nog naar de staat van de zadels/hoofdstellen en tuigen gekeken?
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Vond het wel jammer dat er op de site niet wat meer info over de zadels stond bijvoorbeeld.
Verder gaat het bieden wel erg hard zeg..
Beb_bokt schreef:Nicky1963 schreef:Ik geloof dat ook dit paard een goed nieuw thuis verdient. En als diegene zijn portemonnee wil omkeren voor hem: prima!!!!
Het ligt aan de intenties. Wat wil je als koper met zo'n paard. Het paard is nog jong, heeft op hoog niveau gelopen. Ik vrees dat men daar wel een projectje in ziet.
Nicky1963 schreef:Beb_bokt schreef:
Het ligt aan de intenties. Wat wil je als koper met zo'n paard. Het paard is nog jong, heeft op hoog niveau gelopen. Ik vrees dat men daar wel een projectje in ziet.
Dat is een grote angst van veel bokkers hier.