Blanket schreef:Ik haat baby's... waarom neemt iemand in gods naam een baby mee naar zo'n event? Ik denk het, jij zegt het.
Blanket schreef:Ik haat baby's... waarom neemt iemand in gods naam een baby mee naar zo'n event? Snap ook niet wat die baby's/kinderen daar doen. die gaan geen hele dag stil zitten denk
Smoethie schreef:Blanket schreef:Ik haat baby's... waarom neemt iemand in gods naam een baby mee naar zo'n event? Snap ook niet wat die baby's/kinderen daar doen. die gaan geen hele dag stil zitten denken die hebben er toch ook niets aan? kunnen die kinderen beter thuis blijven
Cynn_x schreef:Oh god begint er weer een kind te janken Ik hoor er geent, ik hoor alleen iemand heel hard woooow wauw wauw wowow ofzo roepen tis net een indiaan
ik ben ook de nos aan het kijken en iedere keer denk ik ga ff naar dat paardrijden, doe dat nou even, maar nee wielrennen
UMayDream schreef:Mm, ik verlies mn concentratie.. Ik ga later weer verder kijken denk ik zo. Tot hoe laat duurt dit?17:45 denk ik, net als gisteren
HOP HOP HOP! Zo meteen vertrek ik richting Calais om daar de trein te nemen en op naar LONDEN te gaan!morgen de cross country kijken
C10 schreef:Weet iemand ook waar ik de eventing vanuit het buitenland kan kijken? De livestreams doen het niet 'vanaf mijn huidige geografische locatie...' http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html gok ik wel, stream 6 is dressuur
florence123 schreef:HOP HOP HOP! Zo meteen vertrek ik richting Calais om daar de trein te nemen en op naar LONDEN te gaan!morgen de cross country kijken Veel plezier