Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:28

MargrietJonk schreef:
T filmpje dat gemaakt is op de hengstenshow van Totilas in Vechta is al door heel wat mensen bekeken in binnnen en buiten land. Alle reacties spreken boekdelen... De mensen vinden t zo erg wat ze gezien hebben, dat ze zelfs reacties als; "Totilas moet weer onder Edward Gal komen" en " Totilas sprankelt niet meer" eronder hebben gezet. Zelfs de Duitsers vinden het niet meer het aankijken waard. Ze vragen zich hartop af wat er in die tussentijd achter die gesloten deuren heeft afgespeeld. Ze kwamen voor een kür maar kregen een uurtje 'training' te zien. Jammer echt heel jammer van dat paard.

ze hebben zelfs een website www.totilas.to

t is zeg maar geen fan site voor MAR

jirina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:35

kohtje schreef:
er staat een vlag rechts boven

Yep
helaas in Engels lopen ze achter...nieuws van 2011..
|(

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:00

beccy schreef:
Weten jullie zeker dat hij vandaag weer met Totilas in de hengstenshow moet rijden..kan er namelijk niks over vinden op internet.

Dit staat op MAR zijn site:

Termine
5. & 12. Februar 2012
Hengstschau in Vechta u.a. mit
Totilas und Bretton Woods

Dus vandaag hengstenshow met o.a Totilas en Bretton Woods.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:05

NatassJa schreef:
beccy schreef:
Weten jullie zeker dat hij vandaag weer met Totilas in de hengstenshow moet rijden..kan er namelijk niks over vinden op internet.

Dit staat op MAR zijn site:

Termine
5. & 12. Februar 2012
Hengstschau in Vechta u.a. mit
Totilas und Bretton Woods

Dus vandaag hengstenshow met o.a Totilas en Bretton Woods.

Ich bin gespannt. :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:05

An1985

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:08

Ik ben super benieuwd!! Maar ik neem aan dat ze er alles aan gedaan hebben om dit keer een goede performance nemen te zetten..

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:08

LenaBaars schreef:
MargrietJonk schreef:
T filmpje dat gemaakt is op de hengstenshow van Totilas in Vechta is al door heel wat mensen bekeken in binnnen en buiten land. Alle reacties spreken boekdelen... De mensen vinden t zo erg wat ze gezien hebben, dat ze zelfs reacties als; "Totilas moet weer onder Edward Gal komen" en " Totilas sprankelt niet meer" eronder hebben gezet. Zelfs de Duitsers vinden het niet meer het aankijken waard. Ze vragen zich hartop af wat er in die tussentijd achter die gesloten deuren heeft afgespeeld. Ze kwamen voor een kür maar kregen een uurtje 'training' te zien. Jammer echt heel jammer van dat paard.

ze hebben zelfs een website http://www.totilas.to

t is zeg maar geen fan site voor MAR

Haha, ze schrijven verrath am pferd. Verraad aan het paard. Maar normaal schrijf je dat als verrat en niet als verrath.....

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:15

Ik denk dat er geen live streaming zal zijn van dat optreden vandaag..? :Y)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:20

Staat er ook een tijdschema ergens?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:41

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:16

@kohtje vorig jaar ging die zeker beter ,maar toen liep tie nog op de conditie van edward gal
nou moet mar het zelf doen

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:17

Ik las op Matthias Rath zijn website dat hij heel erg uitkijkt naar de lessen van Sjef. Ik denk dan ook dat ze Totilas voor die tijd nooit gaan verkopen...ze hopen denk ik dat Sjef wonderen kan verrichten. En misschien wordt het dan misschien ook beter.....

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:18

tiger27 schreef:
@kohtje vorig jaar ging die zeker beter ,maar toen liep tie nog op de conditie van edward gal
nou moet mar het zelf doen

Zo bedoel ik het ook.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:19

manubres schreef:
Ik las op Matthias Rath zijn website dat hij heel erg uitkijkt naar de lessen van Sjef. Ik denk dan ook dat ze Totilas voor die tijd nooit gaan verkopen...ze hopen denk ik dat Sjef wonderen kan verrichten. En misschien wordt het dan misschien ook beter.....

Als de hulp van Sjef betekent dat Matthias Toot beter leert begrijpen en rijden, kan ik dat alleen maar toejuichen. Dat verdient het paard en de ruiter, vind ik, ook.

kareldeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:21

Wat ik mij afvraag: Iedereen die reageert in dit topic met oh wat zielig voor Totilas enz. Rijden die zelf zoveel beter dan Rath?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:22

Moet dat om mee te mogen discussiëren dan?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:23

kareldeg schreef:
Wat ik mij afvraag: Iedereen die reageert in dit topic met oh wat zielig voor Totilas enz. Rijden die zelf zoveel beter dan Rath?

Volgens mij is dat geen vereiste om te mogen zeggen dat je het niet mooi vindt.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:26

kareldeg schreef:

Stukken!
Je hoeft toch niet beter te rijden maar iedereen ziet dat het hard achteruit gaat?
Van sommige uitspraken lig ik in een deuk vooral als je dan in het profiel kijkt en ze aangeven klassiek te rijden.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:26

kareldeg schreef:

Als je alleen maar commentaar mag geven op de dingen die je zelf beter kan dan zouden we een stille wereld hebben....

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:33

ik kan zeker niet beter rijden als rath.

Maar ik zie ook dat ze achteruit gaan. Als je de sport wilt beoefenen zoals hun dat doen, en je merkt dat je geen combi bent met zo paard houdt t op.

erg zonde dit, hoop dat de lessen van sjef vooruitgang boeken. Zodat t nog beetje goed komt. Ik denk ook dat edward gal niet meer totilas terug krijg. miss over een jaar of 10/15 als die met pension mag.

kareldeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:41

kohtje schreef:
kareldeg schreef:

Stukken!
Je hoeft toch niet beter te rijden maar iedereen ziet dat het hard achteruit gaat?
Van sommige uitspraken lig ik in een deuk vooral als je dan in het profiel kijkt en ze aangeven klassiek te rijden.

Maar het is niet zielig dat jij op een paard zit? Ondanks dat je stukken minder rijdt?

kareldeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:43

Hard achteruit?
Het enige wat ik zag was een superfrisse hengst die nogal mans was tijdens een hengstenshow en dagelijks dekt. Daar worden hengsten weleens lastig van.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:45

Het dekseizoen is toch nog niet begonnen?

kareldeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:46

Sammyoo schreef:
Het dekseizoen is toch nog niet begonnen?

In Duitsland allang. Hij stond ook al enkele weken bij Schockemohle ipv bij Rath thuis voor de dekdienst.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:46

Stukken!
Van sommige uitspraken lig ik in een deuk vooral als je dan in het profiel kijkt en ze aangeven klassiek te rijden.[/quote]

Maar het is niet zielig dat jij op een paard zit? Ondanks dat je stukken minder rijdt?[/quote]
Beter :D Ik rij niet meer.
Ik zeg niet dat hij slecht rijd maar dat dit type paard niet bij hem past.