Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:41

Rajaniii schreef:
ik kan die Advocaat wel schieten!
wat een ********, leer verstand krijgen van paarden. ben hem echt zat!
hopelijk verliest die vent zijn baan

Het is logisch dat een advocaat van de tegenpartij deze ook doet verdedigen.
Hij zou pas een slechte advocaat zijn wanneer hij met de aanklagers gaat meepraten :+
Hij doet gewoon z'n werk, meer niet. Dat hij niet goed voorbereid was op de vragen van Alberto was idd wel duidelijk.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:41

Met Google heb je haar naam (die ik hier niet zal noemen) etc etc trouwens snel gevonden hoor met de info die je hier op Bokt zo kunt vinden, daar hoef je niet eens heel handig voor te zijn. :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:41

Rajaniii schreef:

Beetje onzinnig?
Die man heeft voor advocaat geleerd, niet om in de paarden te beginnen. Waarom zou een advocaat standaard verstand van paarden moeten hebben? Hij had zich mss wat beter kunnen inlezen, maar om hem nu zijn baan te willen laten verliezen gaat wat ver.

Rajaniii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:42

SteffiiY schreef:
Rajaniii schreef:

dat slaat nergens op?
Man kan er ook niks aandoen dat hij niet weet wat rhino inhoud enz.

nee maar na het zien van de beelden, kun je toch wel zien dat het zaakje niet klopt toch :?
ik vind het wel apart dat je erg weinig weet over het onderwerp van je eigen zaak.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:42

Maar ze heeft ook nog eens goeie dingen gedaan las ik, mag ik dat plaatsen hier? Een link? :?

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:43

Ik heb een gedeelte van de uitzending gemist, namelijk dat deel waar de dierenbescherming samen met de vereniging eigen paard binnenvalt en die arme merrie met dat zieke veulen op komt halen |(
Al met al een rommelig programma en veel te slap in elkaar gezet. Op deze manier komt de handelaarster nog aardig weg met haar praktijken en over een jaar ofzo verkoopt ze vrolijk wel weer ergens anders Z-slachtpaarden.
Ik betwijfel of er nu daadwerkelijk iemand is geholpen door deze uitzending eigenlijk.....

SteffiiY

Tuurlijk hij had zichzelf wat meer kunnen indiepen, maar de vragen die Alberto Stegeman vertelde kwamen soms ook wat moeilijk uit de bocht.
Snap dat de advocaat daar beetje zenuwachtig van word.

Dowski

maar over dat paard wat ze aan dat meisje heeft gegeven, 't is mij niet helemaal duidelijk, maar is dat paard ooit bij dat meisje aangekomen?

lesilla

capopjekop schreef:
Rajaniii schreef:

Beetje onzinnig?
Die man heeft voor advocaat geleerd, niet om in de paarden te beginnen. Waarom zou een advocaat standaard verstand van paarden moeten hebben? Hij had zich mss wat beter kunnen inlezen, maar om hem nu zijn baan te willen laten verliezen gaat wat ver.

Als hij iets van paarden zou kennen, denk ik ook niet dat hij haar nog zou kunnen verdedigen. Denk juist goed voor je emoties dat je er niet middenin zit
Hij doet zijn job gewoon, ook de malafide mensen verdienen een vertegenwoordiger.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:44

jollie, ze had toch ook ene dood veulen, was dat rhino?

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:45

Lante schreef:
Maar ze heeft ook nog eens goeie dingen gedaan las ik, mag ik dat plaatsen hier? Een link? :?

ze liegt alles aan elkaar waarom zou die ene liefdaad niet gelogen zijn ???

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:46

SteffiiY schreef:
Tuurlijk hij had zichzelf wat meer kunnen indiepen, maar de vragen die Alberto Stegeman vertelde kwamen soms ook wat moeilijk uit de bocht.
Snap dat de advocaat daar beetje zenuwachtig van word.

Ik vond dat die advocaat prima zijn werk deed. Vakkundig vragen ontweken en nette antwoorden gegeven op vragen van Alberto. Om twee dingen heb ik hem gelijk gegeven (mishandeling en ondervoeding en de keuringsplicht). Verder... Je zal als leek maar geconfronteerd worden met zoiets, nou, dan zou ik hem ook hebben hangen hoor...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:46

het is gewoon een diepe ellende. als je weet hoeveel slachtoffers, zowel mens als dier, door haar gemaakt zijn. Ik hoop dat dit programma bijdraagt aan het stoppen van haar praktijken. Nu is het inmiddels al laat en ik ga slapen. morgen wlijk 100 pagina's bijlezen hier....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:47

hij opent niet hoor?

capopjekop

je moet er .html achter zetten dan doet hij het wel.

Anoniem

Billy1970 schreef:
Ik heb een gedeelte van de uitzending gemist, namelijk dat deel waar de dierenbescherming samen met de vereniging eigen paard binnenvalt en die arme merrie met dat zieke veulen op komt halen |(
Al met al een rommelig programma en veel te slap in elkaar gezet. Op deze manier komt de handelaarster nog aardig weg met haar praktijken en over een jaar ofzo verkoopt ze vrolijk wel weer ergens anders Z-slachtpaarden.
Ik betwijfel of er nu daadwerkelijk iemand is geholpen door deze uitzending eigenlijk.....

Dan weet ik niet waar ik al die tijd naarheb zitten kijken, maar die beelden hebben ze toch niet uitgezonden hoor.....

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:48

Is het nu nog niet duidelijk?

Er mogen geen namen genoemd worden en dus ook geen topic geplaatst worden van de handelaar.....

idefix4

frangelica schreef:
hier zitten bokkers die haar ook geloofde ...dus....ik heb topic gelezen waarin staat dat er een merrie was goedgekeurd bla bla...terwijl ik in een oog opslag wel kon zien dat het onmogelijk was terwijl veel van jullie zeggen....mooi paard bla bla...
dus....
meteen alles over een kam niet

sorry mensen maar daar moet ik dan hart om lachen.

Bij mensen die ik niet ken, zal ik nooit, maar dan ook nooit roepen, wat een lelijk paard... Helemaal niet op een forum als deze. Er zijn er vast meer zoals ik, die denken, het paard van jezelf is het mooiste wat er is en vriendelijkheid getuigd dan dat je een beetje jokt. En ach, een foto en fotoshoppen kan veel vertekenen. Zo is mijn paard al eens veroordeelt tot telganger. Ook al zoiets. Foto's zeggen zoo weinig. Sommige mensen gunnen elkaar gewoon geluk. Ja, sommige ook ik hoor bij de mensen die de dieren heeft leren waarderen. En uhm, die foto heb ik niet eens gezien. Bij mij was ze ook gewoon heel erg aardig en vriendelijk. Dit had ik ook niet achter haar gezocht, terwijl ik haar naam wel heb gegoogled. Sommige mensen hebben gewoon talent in commerciële vaardigheden. Mooi praten heet dat in Brabant war?

Dowski

Dowski schreef:
maar over dat paard wat ze aan dat meisje heeft gegeven, 't is mij niet helemaal duidelijk, maar is dat paard ooit bij dat meisje aangekomen?

knaasje

Bij google moet je cache:+url van de site typen, kan je de site nog bekijken.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:49

Helmoni schreef:
Billy1970 schreef:

Dan weet ik niet waar ik al die tijd naarheb zitten kijken, maar die beelden hebben ze toch niet uitgezonden hoor.....

Huh? Dat heb ik ook gemist :?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:49

Heimoni, ik denk dat Billy1970 bedoelt dat hij/zij dat graag had willen zien ;) Als het immers écht zo verschrikkelijk erg was geweest (wat het volgens de DB was), dan was dat paard daar weggehaald. En dát is (in ieder geval volgens de uitzending) niet gebeurd...

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:50

Ania schreef:
en die jurist (advocaat) gaf meermalen aan dat hij totaal geen verstand had van paarden. geen wonder dat ie ging stotteren.

Nou, wat een slecht gebekte jurist inderdaad! :oo

Als je krom probeert recht te praten moet je toch op z`n minst dóen alsof je geloofwaardig wilt overkomen. Hij maakte met z`n mimiek en gehakkel krom nog veel krommerderderder.

Liberte

Gentlegiant schreef:
Is het nu nog niet duidelijk?

Er mogen geen namen genoemd worden en dus ook geen topic geplaatst worden van de handelaar.....

Hoezo geen topic?
Als ze éénmaal dingen op internet zet is het voor iedereen toegangkelijk.
Zoals hij woonplaats en haar achternaam. ;)

unamie

Een aantal jaar geleden ben ik bij haar geweest (samen met een vriendin die een paard zocht) maar het desbetreffende paard liep achter stokkreupel
We hebben dus helemaal voor niets dat hele eind gereden...
Zelf zag ze niets aan het paard zei ze dus de dierenarts hoefde er niet bij te komen :+

Ik had ook het idee dat ze maar wat aan rommelde met fokken
Ze heeft (bijna :P ) al haar foto's verwijderd behalve van haar dochtertje
Voor dat kind vind ik het erg triest
Laatst bijgewerkt door unamie op 23-05-10 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt