Btje gefrustreerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Sowieso de medaillewinnaars worden na afloop ook op doping getest.
Freggel schreef:In alle gevallen gaat het om: Capsaicine
Freggel schreef:In alle gevallen gaat het om: Capsaicin
Insider schreef:Hiermee heeft hij een behoorlijke beschadiging opgelopen en in Duitsland zijn al eigenaren die er over praten om hun paard daar weg te halen. Dat is ook bij Ludger indertijd gebeurd. Maar vraag me af wanneer ze nou eindelijk Meredith echt te pakken krijgen want die staat toch wel veel hoger op het lijstje van wat ruiters met paarden doen wat niet hoort.
Insider schreef:Hiermee heeft hij een behoorlijke beschadiging opgelopen en in Duitsland zijn al eigenaren die er over praten om hun paard daar weg te halen. Dat is ook bij Ludger indertijd gebeurd. Maar vraag me af wanneer ze nou eindelijk Meredith echt te pakken krijgen want die staat toch wel veel hoger op het lijstje van wat ruiters met paarden doen wat niet hoort.
daniella74 schreef:Insider doet wel vaker dergelijke krasse uitspraken zonder er verder inhoudelijk op terug te komen.